sunnuntai 15. joulukuuta 2019

Ilta joutaa väsy laskee kulkumiehen silmiini. Yksi stoori ja kone seis ja nukkumaan.

Sain pyykkini osasto 10 koneeseen oli kello 17 aika otin tunnin ajan. Sitten olikin lääkkeet Litoa 1200 milliä ja vissiin risperidon olisiko 6 milliä ellei sitten olla sitä vähennetty. Aamusta menee viellä myrkkylääke Litoa 600 milliä. Oletteko lukeneet miten olen sairastunut kyseisistä lääkkeistä

Haimme pyykkini osasto 10 kuivurista sain taas puhdasta pyykkiä päälleni.

Nyt sammutan koneeni ja käyn nukkumaan. Ei oikein ole nykyään runosuoni kukoistanut olen ollut niin tyhjäkäynnillä.

HYVÄT YÖT KAIKILLE LUKIJOILLENI 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...