Vähän helpottaa nykäykset tosiaan aamusta ehkä toi nessikahvin juonti auttaa siihen.
Kysy telkan hajoittaja nainen minulta lähdenkö tänään salille. Nyt ei saa T telkkaa rikottua kun uudessa telkassa on pleksi päällä, muuten se kyllä rikkoisi varmaan telkan.
On T rikkonut monet telkat taloissa mikä sitten sitä riivaa kusta päässä sillä on oltava.
Pahus kun tälläkin osastolla on jengillä kusta päässä kun hakkaavat ovia niin hullut kun henkilökunta. Joka osastolla sama juttu, vaikka olen sanonut hulluille eivät sitä noteeraa vaan hakkaavat ovia niin että koko kongi kajahtaa. Luulisi että kajahtaa ovi omaan korvaankin. Minulla on niin herkät aistit kun eläimellä lähinäkö vähän huono, mutta korvani ovat sitäkin herkemmät siksi reagoin niin herkästi.
Kumma ettei käy omaan korvaan muilla oven pauke. Kaksi kupillista join nessiä aamusta , hunajaa ei minulla olekkaan. Menen aamusta kaupoilla ostan hunajaa, menee hunajaa vähän liikaa minulla sekin kyllä lihottaa minua.
Tulee minulla läheisiä hautausmaa ohjelmaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti