On taas kauheat nykäykset käsissäni, ei meinaa tulla kirjoittelustani mitään. Lähden nyt potilaskeittiölle nessikahville jatkan sen jälkeen kirjoittelua.
Jos vähenisi vapinat Nessin jälkeen, eipä auttanut sama vapina jatkuu vielläkin. Alan tekemään jotain muuta on vapina niin pahaa. Täytyy pyytää lääkärille aika tosta vapinasta ainakin, pitää niiden jotain sille keksiä. Lääkkeet minimiin sillä vapinat lähtisi, ihme ettei ole henkilökunta ottanut kantaa vapinoihin eivätkä muihinkaan oireisiin. Kuukausia puhuin jo osastolla 30 Liton1800 milliä ja Risperidoni 6 milliä aiheuttamista oireista. Sadisteja olivat hoitajat sielläkin osasto 30.
Viellä kerran mitä on tullut lääkkeistäni minulle sairauksia.
Seksihalut menneet halut ja kyky spermaa ei tule, vapinoita tullut mitkä ovat vaan pahentuneet olantsapiinin tultua kuvioihin. Nytkin aamusta ei meinaa pystyä kirjoittelemaan kun hyppii kädet näppäimistöllä.
Päänsärky on vähän helpotttanut mikä oli yhteen aikaan jatkuvaa. Ehkä olo parantunut kun olen nukkunut nyt aamuun asti, ehkä toi olantsapiini on alkanut unta antamaan. Muuten siitä olen ihan tokkurassa ja noi vapinat ovat pahoja. Ja puhtailla olen nukkunut parhaiten puhdasta rehellistä unta.
Verenpaineet heilahtelee mihin ehdotti venakko naislääkärä verenpainelääkettä mitä en suostu ottamaan ekaksi nostetaan paineet yhdellä lääkkeellä ja sitten toisella yritetään paineita laskea. Kyllä on niin väärin ekaksi tosiaan sairastutetaan ja sittä myrkkyjä siihen,
On verenpaineeni olleet hyvät sanoinkin venakolle että yritän omilla konstella saada verenpaineet normalisoitua. Jättämällä kahvin vähemmälle ja energiajuoman myöskin.
Nyt lähden nessille keittiölle.
Jos vähenisi vapinat Nessin jälkeen, eipä auttanut sama vapina jatkuu vielläkin. Alan tekemään jotain muuta on vapina niin pahaa. Täytyy pyytää lääkärille aika tosta vapinasta ainakin, pitää niiden jotain sille keksiä. Lääkkeet minimiin sillä vapinat lähtisi, ihme ettei ole henkilökunta ottanut kantaa vapinoihin eivätkä muihinkaan oireisiin. Kuukausia puhuin jo osastolla 30 Liton1800 milliä ja Risperidoni 6 milliä aiheuttamista oireista. Sadisteja olivat hoitajat sielläkin osasto 30.
Viellä kerran mitä on tullut lääkkeistäni minulle sairauksia.
Seksihalut menneet halut ja kyky spermaa ei tule, vapinoita tullut mitkä ovat vaan pahentuneet olantsapiinin tultua kuvioihin. Nytkin aamusta ei meinaa pystyä kirjoittelemaan kun hyppii kädet näppäimistöllä.
Päänsärky on vähän helpotttanut mikä oli yhteen aikaan jatkuvaa. Ehkä olo parantunut kun olen nukkunut nyt aamuun asti, ehkä toi olantsapiini on alkanut unta antamaan. Muuten siitä olen ihan tokkurassa ja noi vapinat ovat pahoja. Ja puhtailla olen nukkunut parhaiten puhdasta rehellistä unta.
Verenpaineet heilahtelee mihin ehdotti venakko naislääkärä verenpainelääkettä mitä en suostu ottamaan ekaksi nostetaan paineet yhdellä lääkkeellä ja sitten toisella yritetään paineita laskea. Kyllä on niin väärin ekaksi tosiaan sairastutetaan ja sittä myrkkyjä siihen,
On verenpaineeni olleet hyvät sanoinkin venakolle että yritän omilla konstella saada verenpaineet normalisoitua. Jättämällä kahvin vähemmälle ja energiajuoman myöskin.
Nyt lähden nessille keittiölle.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti