torstai 19. joulukuuta 2019

Kumma kun voitin valittujen palojen arvonnassa tulikin HUS laskuttajalta iso lasku minulle.

Voitin valituilta paloilta 1000 euroa onnenarpa arvonnassa. Olin iloinen kun olinkin ihan sippi puhuin siitä muutamille niin iloinen olin. Veivät luvat pariksi viikoksi ja tuli osaston vaihto suljetummalle osastolle. Sanoi lääkäri tullessa hoitajan kanssa että jos annan maksukortit heille saan luvat  pitää. En suostunut siihen, ja sainkin lupani takasin, työluvat myös.

Kumma kun minulle aina ekaksi annetaan ja sitten kaikki viedään. Sain tänään HUSilta ison laskun 1182,48 euroa. Siihen olisikin mennyt arpajaisvoittoni kumma tosiaan kun jotain ilosta saan tuleekin heti takapakkia.

Onneksi sain HUS laskuttajan kanssa sovittua maksuista. Sopi tytölle että maksan puolet seuraavaksi eli jakaa hän sen ison laskun kahteen osaan. Kohta lähden töihin ulkotöiden keittiölle, viimenen päivä tällä viikolla.

Oli ruoka äsken oli harmi vaan riisiä ja broileri kastike ei mene nielustani riisi alas en viitsi edes kokeilla sitä. Kun on kesken ruokailun lähdettävä vessaan lyömään sormet kurkkuun ja oksentamaan nieluni auki. Söin broileri kastiketta ja porkkana salaattia.

Oli taas kevyt ruoka minulla eipä tullut tankattua ruualla, jälkkäri oli hyvää  jotain kiisseliä. Nyt alan lähtemään töihin keitän kahvit pojille ennen niiden töihin lähtöä.

Palataan myöhemmin asiaan. SIUNATTUA JOULUN ODOTUSTA. PAPA KAI!

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...