On tullut outo pehmeä patti vasemman lapaluun monttuun. On noissa lääkkeissäni noista sivuoireista kilpirauhasoireita ja paljon monia muita oireita. Lito on täysin myrkkylääke ja myös risperidoni ja kolmas paska millä minua myrkyttävät Olantsapiini. Piti LITO lähteä pois jo noin kaksikuukautta sitten apulaisylilääkärin N,R siunauksella. En ymmärrä muuten kun en suostunut piikkilääkettä ottamaan ja siksi LITO jatkuu.
Olen täällä puhunut miksei oteta minulta lääkkeitä pois kun en mistään hinnasta syö myrkkyjään siviilissä. Miksi sitten täällä joudun syömään myrkkyjä mitä minun läälkkeeni on lukekaa niin viisastutte.
Lähden niin kauaksi suomesta että pääsen tästä pirujen kiduttajien maasta on tämä Suomi kirottujen maa ja kirottu kansa.
Toiset pärjää Suomessa mutta minä olen joutunut kidutettavaksi. Miettikää maailma miten olen kärsinyt suomessa, lukekaa ja viisastukaa. Kidutettu siviilissä ja laitoksissa, henkistä ja fyysistä kidutusta saanut kokea.
INTIAANI KESTÄÄ PALJON FYYSISTÄ KIDUTUSTA MUTTA TOI HENKINEN ON AIKA RANKKAA. KUMPAAKIN HARRASTETAAN TÄÄLLÄ KELLOKOSKI-OHKOLA PAIKOISSA. PAKKOHOITO JA PAKKOLÄÄKITYS ON HENKISTÄ JA SIIHEN FYYSINEN KIDUTUS MIKÄ LÄÄKKEILLÄ AIHEUTETAAN.
ON KYLLÄ IHMEELLISTÄ MITEN VOI JOKU TOISEN PAKOTTAA SYÖMÄÄN HULLUN LÄÄKKEITÄ MISTÄ SAIRASTUU PAHASTI. MITEN ON VIISAANI ONKO SE VÄHÄN OUTO ASIA PIDETÄÄN MINUAKIN HULLLUNA KUN EIVÄT PYSY JUTTUJENI TASALLA.
OLEN HOMO SAPIENS AJATTELEVA VIISAS IHIMNEN YKSILÖ PERSOONA. MIKSEN SAA OLLA IHAN SEMMOINEN KUN OLEN EN OLE KENELLEKKÄÄN OMALLE PORUKALLENI VAARALLINEN VIHOLLISILLEMME OLEMME VAARALLISIA. JA SEN TULETTE SUOMALAISET VIELLÄ KOKEMAAN. NIINKUN VAIN JUMALAN POIKA VOI SANOA OLETTE KIROTTU KANSA JA KIROTTU MAA.
JA TÄMÄN SANOO MAAILMALLE ISÄ POIKA JA PYHÄHENKI
Olen täällä puhunut miksei oteta minulta lääkkeitä pois kun en mistään hinnasta syö myrkkyjään siviilissä. Miksi sitten täällä joudun syömään myrkkyjä mitä minun läälkkeeni on lukekaa niin viisastutte.
Lähden niin kauaksi suomesta että pääsen tästä pirujen kiduttajien maasta on tämä Suomi kirottujen maa ja kirottu kansa.
Toiset pärjää Suomessa mutta minä olen joutunut kidutettavaksi. Miettikää maailma miten olen kärsinyt suomessa, lukekaa ja viisastukaa. Kidutettu siviilissä ja laitoksissa, henkistä ja fyysistä kidutusta saanut kokea.
INTIAANI KESTÄÄ PALJON FYYSISTÄ KIDUTUSTA MUTTA TOI HENKINEN ON AIKA RANKKAA. KUMPAAKIN HARRASTETAAN TÄÄLLÄ KELLOKOSKI-OHKOLA PAIKOISSA. PAKKOHOITO JA PAKKOLÄÄKITYS ON HENKISTÄ JA SIIHEN FYYSINEN KIDUTUS MIKÄ LÄÄKKEILLÄ AIHEUTETAAN.
ON KYLLÄ IHMEELLISTÄ MITEN VOI JOKU TOISEN PAKOTTAA SYÖMÄÄN HULLUN LÄÄKKEITÄ MISTÄ SAIRASTUU PAHASTI. MITEN ON VIISAANI ONKO SE VÄHÄN OUTO ASIA PIDETÄÄN MINUAKIN HULLLUNA KUN EIVÄT PYSY JUTTUJENI TASALLA.
OLEN HOMO SAPIENS AJATTELEVA VIISAS IHIMNEN YKSILÖ PERSOONA. MIKSEN SAA OLLA IHAN SEMMOINEN KUN OLEN EN OLE KENELLEKKÄÄN OMALLE PORUKALLENI VAARALLINEN VIHOLLISILLEMME OLEMME VAARALLISIA. JA SEN TULETTE SUOMALAISET VIELLÄ KOKEMAAN. NIINKUN VAIN JUMALAN POIKA VOI SANOA OLETTE KIROTTU KANSA JA KIROTTU MAA.
JA TÄMÄN SANOO MAAILMALLE ISÄ POIKA JA PYHÄHENKI
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti