keskiviikko 18. joulukuuta 2019

Nukkuminen taas pitempään kello 5,03 aamusta antaa toi olantsapiini unta. Mutta puhtailla nukun parhaiten rehellistä puhdasta unta.

Nukuin aamusta vähän pitempään kello 5.03 asti hyvät unet, en muista heränneeni yöllä kertaakaan. Menin kyllä vhän myöhempään illasta nukkumaan.Olen kirjoitellut viellä kello 20,37 päiväkirjaani tarinoitani.

Tein heti herättyäni sellijumppia etunojapunnerruksia sekä lankutuksia ja venytyksiä. Jatkan viellä jumppia tässä kirjoittelun lomassa. Toi lääkitys vetää vähän lötköksi jumpille mutta kun tarttuu härkää sarvista kyllä jumppa lähtee käyntiin. Ja innostuu sitä kun vaan sitkeesti aloittaa jumpat, menee se kun häkä päähän.

Nyt lähden Nessikahville tulee kello kohta 6 toivotaan että on maitoakin. Pitää nyt puhua maidosta kokouksessa että saamme heti kahvimaidon jo kello kuusi kun päättyy hiljasuus. Luulisi että haluaa jengi silloin jo maidon aamukahville.

Menin kello kuusi potilaskeittiölle join nessikahvit hunajalla. Tulin juuri koneelle takasin ja aloin kirjoittelemaan, join aikasemmin jo raananessit hunajalla, nyt on nessikahvi kiintiö täynnä.

Seuraavaksi onkin sitten  myrkkylääkkeet  ja vitamiinit sekä aamupala. Ei ole vapinani niin pahoja tänä aamusta kun eilen kun oli eilen niin paha vapina. Luin eilen noista lääkkeiden sivuoireista vapina on neurologinen oire mitä minullakin on lääkkeiden aiheuttamaa. Lito myrkkylääke ainakin sitä aiheuttaa, ja mitä sitten tekee keskenään Lito ja risperidoni ja olantsapiini lääkitykset.

ON SE PERKELE KUN SAA TUHOTA MINUA MENGELE LÄÄKÄRIT KAPO HOITAJINEEN MIKSEI KUKAAN TEE MITÄÄN HYVÄKSENI. KUN NUPPIKIN SANOI ETTÄ SAAN HETI 100 MIESTÄ RIVIIN JA ASEISIIN. KYSYN VAAN MISSÄ NE SATA MIESTÄ ON ASEISSA.

KYLLÄHÄN SITÄ SADALLA MIEHELLÄ JO TOIMISI.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...