lauantai 14. joulukuuta 2019

Onneksi nukahdin viellä 5,15-5,45 ajan hyvää teki viellä pienetkin tirsat. Kun jäikin uneni kesken viimeyöltä.Minulle rakkaat, mutta huumeiden käyttäjiä olivatkin..

Ei meinannut uni millään tulla aamuyöstä ekan herätykseni jälkeen. Mutta onneksi tuli viellä pienet tirsat unta kun vaan maltoin olla sängyssä puolituntia nukuin suunnilleen kello 5,15 - 5,45  välisen ajan.

Hyvää teki nekin pienet tirsat kun oli univelkaa viimeyöltä. Olin aamusta  todella väsynyt kun heräsin niin aikasin.

Mitähän Carita rakkaalle kuuluu kissoineen ja koirineen ikävä on porukkaa. Oli niin hyvä olla Ristikivessä niiden luona olin kun  kotiin tullut, mutta olivatkin kaikki huumeiden käyttäjiä. Siihen kaatui kaikki hyvät yritykset. Sama oli Keravan kirpputorin  kämppä olivat nekin huumeiden käyttäjiä. Siihen kaatui sekin yritys politiikkaan meno. Joku johdatus se oli kun Pojan prätkäliike oli Caritan asunnon vieressä. Mutta kaikki minut hylkäsi kun rahani loppuivat, poikaa ihmettelin kun minut jätti tähän saatanalliseen maahan ja kirotun kansan kidutettavaksi.

Elämäni on muutenkin pilattu kun 15 vuotta olin hupia kiinni. Hetken olin vapaana 2016-2017 välisenä aikana nautin elämästä kun oli minulla rahaa jonkun verran panna menemään.

KUN RAKKAUTTA EI OLE RAHA RATKAISEE IHAN KAIKEN SEN KONKREETTISESTI ITSE KOKENEENA. RAHAA KUN OLI SAIN RAKKAUTTA NIIN PALJON KUN TARVITSEN.
SAIN IHMISET ILOISEKSI PYSTYIN OSTAMAAN HUUMEVÄELLE, PYÖRÄN, TABLETIN, VAATTEITA, RUOKAA, JUOMAA, TUPAKAT. KAIKKI TURHAAN HUUMEET OLIVATKIN TÄRKEÄMMÄT.

TOIVOTAAN NYT ETTÄ OLISI YKSIKIN PELASTUNUT NIISTÄ ISIN ENKELEISTÄ. PAPALLA ON IKÄVÄ JENGIÄÄN. KUN OLISIMME SAANEET RAHANI POIKIMAAN OLISIN JÄÄNYT ASUMAAN POIKIEN KANSSA. LÄHDIN LINTSILLE KUN EN ENÄÄN VOINUT SYÖTTÄÄ ENKÄ JUOTTAA PORUKOITA. JA KUN AL.KOIVAT KIRISTÄMÄÄN MINUA JOKA TAHOLTA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...