Siinä se aamuyö meni uni jäi kesken join nessikahvit ja kamomillateen. Tuli lääkkeiden jako minkä jättäisin väliin kun sekoittaa myrkky LITO 600 päätäni varmaan , on nytkin ihan epätodellinen olo kun menin sänkyyn ja yritin viellä nukkua. Pyörii päässä kaikki ja huippaa. Pääsisi nyt lähtemään tästä saatanallisesta paikasta omilleen. Sanoin taas parille naishoitsulle että miksi leikitään lääkkeillä täällä, kun en syö varmaan mitään myrkkyjä kun pois talosta lähden.
Ja kun olen ollut syömättä Hiidenpellossa viimeksi melkein vuoden heittäen vessanyttyyn lääkkeet. Janica hoitaja huomasi etten syö myrkkkyjään, meni se Tomas lääkärille itkemään ettei Kaitsu syö lääkkeitä.
No Tomaksen kanssa juteltiinkin vaan viinapirusta kerroin sen voittamisesta. Tomas lääkäri otti lääkkeet pois. Mutta oli sieltä muutakin häikkä alkoivat minua painamaan kun valitin talon huonosta sisäilmasta. Oli siellä yhdestä huoneesta pesty hometta pois. Minultakin tuli kahtena päivänä verta nenästä, joutuivat pyytämään ambulanssin taloon kun alkoi suuhuni tulemaan verta syödessä.
Tiia hoitsu oli ainoa sisarhento valkoinen mutta sitä oli vähän vaikea puhuttaa. Mutta kun minä olen KORKEIMMAN OIKEUDEN PUHEENJOHTAJA ei minulta mikään jää pimentoon. Kertoi Tiina viimein etteivät he uskalla kutsua terveystarkastajaa peläten kiinteistön omistajaa. Pelkäsivät henkilökunta Blogini paljastuksia.
Tuli oikein uusi johtaja Esa huonmeeseeni Nina hoitajan kanssa tiukkaamaan mitä kirjoitan. Nina oli se hoitaja kuka tuli ulkoilussa sanomaan minulle ettenhän puhu miotään talosta kun sieltä lähden.
Kumma kun Esa sanoikin minulle että olisi minulle neljä maksua rästissä Mehiläselle. Yksikin lasku oli minulla koneella tiolitiedoissa maksettu. Ottivat minulta Mehiläinen useemman laskun liikaa tuli sen aikanen johtaja sanomaan minulle että olin maksanut liikaa heille ja saan takasin tai vähennetään ne muista laskuista.
Kumma kusetus oli koko Kyöpeli Hiidenpelto, kun tulin ekaksi kyöpelin paikkaan teimme vuokrasopimuksen isompaan pikkuparvekkeelliseen asuntoon. Tein sähkösopimukset ja siivosin kämpän panin lamput kattoon. Oli siisti kerrostalokämppä lyhyt matka kaupoille keskustaan.
Olin yhden yön kyöpelissä lähdin järvelle aamusta aikasin ottamaan taiteellisia kuvia nukuin hyvin hienolla nahkasohvalla.
Kumma vaan kun tulikin siirto hiidenpellon hometaloon tai mitä lie oli ilmassa. Taru keittäjältä kysyin heti tullessani taloon että onko sillä nuhaa, sanoi tyttö että hänellä on ilmassa siellä jotain sanoin että minäkin oireilen kun herkkä allerginen olen. Kumma kun yli puolivuotta sairastelin en minäkään viitsinyt terveystarkastajaa kutsua. Epäilin että olivat järkkyjä jehovia kun talossa oli jehovia hoidossa ja yksi nuori jäykkä kaveri hoitsuna.
Kumma kun tuli minulle tietoa ednvalvonnan pyytämisestä minulle valehtelivat Hiidenpellosta sadistit että olisi Kerava pyytänyt valvontaa minulle. Soitin Keravalle ja sanoin että mitä perkelettä meinaavat minulle edunvalvontaa kun kerran jo isäni perinnöt veivät minulta. Sanoi virkailija sossusta ettei heiltä oli tommoista laitettu heiltä ainakaan.
Oli minulla aika homma saada maistraatin muija tajuamaan että olen maksanut laskuni kaikki. Kumma kun tuli perään Mehiläiseltä 8 maksamatonta laskua heille. Minulla näkyy koneellakin yksi lasku maksettuna 502,51 euroa. En osaa laskua heille miteenkään koneellani lähettää. Mutta luulisi se heilläkin näkyvän tiedoissaan.
Ja kun olen ollut syömättä Hiidenpellossa viimeksi melkein vuoden heittäen vessanyttyyn lääkkeet. Janica hoitaja huomasi etten syö myrkkkyjään, meni se Tomas lääkärille itkemään ettei Kaitsu syö lääkkeitä.
No Tomaksen kanssa juteltiinkin vaan viinapirusta kerroin sen voittamisesta. Tomas lääkäri otti lääkkeet pois. Mutta oli sieltä muutakin häikkä alkoivat minua painamaan kun valitin talon huonosta sisäilmasta. Oli siellä yhdestä huoneesta pesty hometta pois. Minultakin tuli kahtena päivänä verta nenästä, joutuivat pyytämään ambulanssin taloon kun alkoi suuhuni tulemaan verta syödessä.
Tiia hoitsu oli ainoa sisarhento valkoinen mutta sitä oli vähän vaikea puhuttaa. Mutta kun minä olen KORKEIMMAN OIKEUDEN PUHEENJOHTAJA ei minulta mikään jää pimentoon. Kertoi Tiina viimein etteivät he uskalla kutsua terveystarkastajaa peläten kiinteistön omistajaa. Pelkäsivät henkilökunta Blogini paljastuksia.
Tuli oikein uusi johtaja Esa huonmeeseeni Nina hoitajan kanssa tiukkaamaan mitä kirjoitan. Nina oli se hoitaja kuka tuli ulkoilussa sanomaan minulle ettenhän puhu miotään talosta kun sieltä lähden.
Kumma kun Esa sanoikin minulle että olisi minulle neljä maksua rästissä Mehiläselle. Yksikin lasku oli minulla koneella tiolitiedoissa maksettu. Ottivat minulta Mehiläinen useemman laskun liikaa tuli sen aikanen johtaja sanomaan minulle että olin maksanut liikaa heille ja saan takasin tai vähennetään ne muista laskuista.
Kumma kusetus oli koko Kyöpeli Hiidenpelto, kun tulin ekaksi kyöpelin paikkaan teimme vuokrasopimuksen isompaan pikkuparvekkeelliseen asuntoon. Tein sähkösopimukset ja siivosin kämpän panin lamput kattoon. Oli siisti kerrostalokämppä lyhyt matka kaupoille keskustaan.
Olin yhden yön kyöpelissä lähdin järvelle aamusta aikasin ottamaan taiteellisia kuvia nukuin hyvin hienolla nahkasohvalla.
Kumma vaan kun tulikin siirto hiidenpellon hometaloon tai mitä lie oli ilmassa. Taru keittäjältä kysyin heti tullessani taloon että onko sillä nuhaa, sanoi tyttö että hänellä on ilmassa siellä jotain sanoin että minäkin oireilen kun herkkä allerginen olen. Kumma kun yli puolivuotta sairastelin en minäkään viitsinyt terveystarkastajaa kutsua. Epäilin että olivat järkkyjä jehovia kun talossa oli jehovia hoidossa ja yksi nuori jäykkä kaveri hoitsuna.
Kumma kun tuli minulle tietoa ednvalvonnan pyytämisestä minulle valehtelivat Hiidenpellosta sadistit että olisi Kerava pyytänyt valvontaa minulle. Soitin Keravalle ja sanoin että mitä perkelettä meinaavat minulle edunvalvontaa kun kerran jo isäni perinnöt veivät minulta. Sanoi virkailija sossusta ettei heiltä oli tommoista laitettu heiltä ainakaan.
Oli minulla aika homma saada maistraatin muija tajuamaan että olen maksanut laskuni kaikki. Kumma kun tuli perään Mehiläiseltä 8 maksamatonta laskua heille. Minulla näkyy koneellakin yksi lasku maksettuna 502,51 euroa. En osaa laskua heille miteenkään koneellani lähettää. Mutta luulisi se heilläkin näkyvän tiedoissaan.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti