tiistai 17. joulukuuta 2019

Pienet tirsat otin ruuanpäälle. Unia näin mitä en muistanut herättyäni.

On varmaan toi Olantsapiini alkanut väsyttämään kun sillä nukun paremmin. On vaan kemialla nukkuminen minulle hankalaa olen väsynyt viellä herättyäni. Ja sotii niin periaatteitani vastaan kemialla nukkua. Olen puhtailla nukkunut aina hyvin linnoissa kello 22-6 ajan nukkunut rehellistä kunnon unta.

Ihmettelen vielläkin kun pidin nistit kaukana Seutulan lentokenttä työmaallakin. Eipä Seutulan leirille olisi sopinut nistejä juoppoja eikä pilleristejä. Ja nyt melkein kaaikki lennätte, mitähän olisin tehnyt silloin kentällä jos olisin tiennyt että vielä kidutettavaksi joudun.

Nyt vaan odotan että alkaa jytisemään kentälläkin. Voi olla että joku ryhmittymä viellä rankasee minun kiduttamiseni, mikä on jatkunut vuosia. Enhän toivo attentaattia mutta aika monet ovat kuulolla olleet mitä minulle on tehty. Kumma vaan kun olin Viking Sallylla muuttui se Estoniaksi ja meni pohjaan vieden muutaman mukanaan. Toivotaan että meni kusipäitä minun myrkyttäjiäni ja kiduttajiani. Sama kun konnulta kirjoitin Saaralle että lähden Artsin kanssa Alexsander Kiellandille meni se nurin koko lautta yhden jalan petettyä ennen kun ehdimme lautalle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...