tiistai 17. joulukuuta 2019

Tarinaa tällekkin päivälle Ohkolansairaalasta.

Aamu tuli ja lääkkeet rutisin hoitajalle miksei ole LITO myrkky jätetty minulta kun piti se loppua jo pari kuukautta sitten siksiköhän ei ole lito loppunut kun en suostunut piikkilääkkeeseen. Luulisi että apulaisylilääkäri N,R olisi minun puoltani ollut asioissa. Mutta tuntuu täällä olevan Ryssämafia kun on apilaisylilääkäri kuulemma ryssien esimies ja silti antaa se ryssien minua myrkyttää. Ja lukekaa miten on myrkyttämisensä tehonnut minuun.

Seksihalut menneet spermaa ei tule kyky ja halut mennyt.Tunne elämä surkastunut ,vapinoita raajoissa ollut koko myrkkyjen ajan välillä pahojakin, Päänsärkyä ollut mikä nyt on ollut parempi. Käsien vapina on välillä niin pahaa etten voi koneella olla kun väkisin. Niin kun tänä aamuna vapina oli niin pahaa ettei meinannut tulla koneella mitään. Verenpaineet heilehdelleet on ollut konaisvaltanen huono olo.

Näin osaston lääkärin tossa kongilla puhuin Liton lopetuksesta minkä N, R oli sopinut lopetettavaksi.
Eipä oikein juttuun päästy suomalaisen I. lääkärin kanssa
Oli ruoka päivällä oli riisiä ja kastiketta otin sianlihattoman kastikkeen salaatilla riisi ei mene minulta alas joten otin vaan salaatin ja kastikkeen.

Siitä lähdin töihin siellä oli puurotarjoilu pelattiin myös Bingoa ei sattunut voittoa  minun kohdalleni. Olisi nyt illasta hyvä ruoka on se ihan kohta ostin kaupasta pari pinaatti pullaa maistoin yhtä ei ollut se erikoinen. Kyllä  tälle tärinälle pitäisi tehdä jotain tai sitten olen pakotettu lähtemään hatkaan talosta.

En katso missään pakkohoidossa olevani kun  juopon selkin samarian pisaran kokki Antin takia jouduin tähän kidutusrumpaan. Ja lukekaa testejäni ei ole hatusta vedetty kidutukseni. Ja miksi ryssät minua alkoivat kiduttamaan. Kysynpä vaan mikä on ryssien motiivi kiduttamiseeni älkääkä miettikö että lääkärit on oikeassa ei tässä tapauksessa todellakaan niin pahaa ovat minulle tehneet toivon että luette tästäkin kidutusreissusta. Minä tarvitsen apua ulkopuolelta olen muuten yksin ihan kusessa täällä.

Oli ruoka tässä välissä joku kanakeiton tapainen ja pannukakkua jälkiruokana. Olen juonut jo kolme proteiini juomaa. On protskut hyviä 28 g proteiinia purkissa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...