Tuli aamu ja aamuaskareet, puuroa, mehua, leipää, leikkeleitä, kahvia. Menin kanttiiniin aamusta heti ostin energiajuoman suklaan sekä söin kanttiinissa pinaatti appelssiini smoothien. Tuli ruoka aika päivällä oli ruokana linströmin pihvit oli se sianlihaton ruoka perunaa ja kukkakaalia, jälkkärinä oli joku rahka.
Siitä lähdin töitä töihin pitkästä aika keitin kahvit ja tiskasin astiat, pojat lähti töihin kello 13 keitin taas kahvit niiden tullessa tuvalle noin kello 14 aikoihin. Kohta tulee taas ruoka tulisi nyt hyvä ruoka illaksi.
Pahus kun on tullut pahaksi toi vapina on se lisääntynyt olantsapiinin takia varmaan. Aamulla oli vaikea naputella konetta kun vapina oli niin paha.
On kuulemma ryssälääkäri osaston ylilääkäri huono homma kun ovat ryssät minut ottaneet hampaisiinsa kysynpä vaan miksi. Olisiko siksi kun olen huumeita niin vastaa ja talossa tuntuu huumeongelma olevan ainakin osasto 30 oli kolme kertaa huume touhuja. Ja sielläkin on ryssälääkärit osaston lääkäreinä.
Kummasti kun aloin puhumaan tutustani huumekoiran haltija aikoinaan. Ja huumeyksikön kutsumista osastolle. Jos viellä huumeita osastolla näkyy.
Kumma vaan kun järjestivät minut osastolta toiselle suljetummalle. Keksivät syyksi hatkaamisvaaran minähän lähden koska vaan minua huvittaa. En ole mitään pakkopäätöstuomiota kuitannut ja miksi kummassa olen pakkohoidossa.
Jouduin kidutettavaksi selkin samarian pisaran kokin takia. Lukekaa tarinoita olen paljon kirjoitellut siitäkin selkin samarian pisaran touhuista. Ja tästä kidutusreissusta. Puhun siksi Mafioista kun paapoo ryssälääkärit noita huumehemmoja. Kyllähän on hyväkin että huumehemmoja autetaan jos sieltä joku nousisi. Pari kaveria on töissä meilläkin ulkotöissä toinen sekoili kamoissaan osastolla ja lensi suljetulle mistä aika äkkiä sai taas kaikki luvat. Toinen hatkasi ja meni ulkomaille mistä se palasi osastolle ja pääsi sekin melko äkkiä töihin. Kolmas hatkasi ja oli jonkin päivän päästä taas vapailla ulkoiluilla.
Siitä lähdin töitä töihin pitkästä aika keitin kahvit ja tiskasin astiat, pojat lähti töihin kello 13 keitin taas kahvit niiden tullessa tuvalle noin kello 14 aikoihin. Kohta tulee taas ruoka tulisi nyt hyvä ruoka illaksi.
Pahus kun on tullut pahaksi toi vapina on se lisääntynyt olantsapiinin takia varmaan. Aamulla oli vaikea naputella konetta kun vapina oli niin paha.
On kuulemma ryssälääkäri osaston ylilääkäri huono homma kun ovat ryssät minut ottaneet hampaisiinsa kysynpä vaan miksi. Olisiko siksi kun olen huumeita niin vastaa ja talossa tuntuu huumeongelma olevan ainakin osasto 30 oli kolme kertaa huume touhuja. Ja sielläkin on ryssälääkärit osaston lääkäreinä.
Kummasti kun aloin puhumaan tutustani huumekoiran haltija aikoinaan. Ja huumeyksikön kutsumista osastolle. Jos viellä huumeita osastolla näkyy.
Kumma vaan kun järjestivät minut osastolta toiselle suljetummalle. Keksivät syyksi hatkaamisvaaran minähän lähden koska vaan minua huvittaa. En ole mitään pakkopäätöstuomiota kuitannut ja miksi kummassa olen pakkohoidossa.
Jouduin kidutettavaksi selkin samarian pisaran kokin takia. Lukekaa tarinoita olen paljon kirjoitellut siitäkin selkin samarian pisaran touhuista. Ja tästä kidutusreissusta. Puhun siksi Mafioista kun paapoo ryssälääkärit noita huumehemmoja. Kyllähän on hyväkin että huumehemmoja autetaan jos sieltä joku nousisi. Pari kaveria on töissä meilläkin ulkotöissä toinen sekoili kamoissaan osastolla ja lensi suljetulle mistä aika äkkiä sai taas kaikki luvat. Toinen hatkasi ja meni ulkomaille mistä se palasi osastolle ja pääsi sekin melko äkkiä töihin. Kolmas hatkasi ja oli jonkin päivän päästä taas vapailla ulkoiluilla.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti