Oli hyvä ruoka sadonkorjuupuuro mehukeitolla ja juustokasvis pasteija oli se hyvä ruoka. Harmi kun en mennyt kaupoille kun nyt rahaakin on minulla jonkun verran ei tarvise minun pihistää.
Täytyy mennä huomenna aamusta kaupoille. Toivotaan ettei täällä häviä jääkaapista tavaraa, niinkun osastolla 30 mistä kaksi kertaa hävisi tavaraa. Ekalla kerralla olin avattu kalkkuna paketti ja riivitty sisältöä. Toinen kera oli kun oli jollain konstilla avattu juustopaketti. Oli mennyt osasto 30 ihan vituilleen sellirosvoja sekä saatanan huumeiden käyttäjiä osastolla. Viitsivätkin kamojen kanssa touhuta osastolla.
Soitin tutulle entiselle ulosottomiehelle H,N puhuimme niitä näitä puhuin kellokosken huumeongelmasta jos niin voi sanoa minun aikanani oli kolmekertaa huumesekoilua lukekaa olen kertonut siitäkin tarinaa.
Pitää minun alkaa saamaan apua tähän kiduttamiseeni. Nyt vaan kämppä jostain omaan rauhaan kaipaan ihan pois ihmisten luota. Kun on ihminen pahin peto ja peto myös toinen toiselleen.
ON NOI HUUMEET OTTANEET KAIKKI TALOT HALTUUNSA MIKSEIVÄT OTA JUMALAA OMAKSEEN KUN OPPISIVAT JEESUKSEN TUNTEMAAN OPPISIVAT MYÖS ISÄN TUNTEMAAN.
Täytyy mennä huomenna aamusta kaupoille. Toivotaan ettei täällä häviä jääkaapista tavaraa, niinkun osastolla 30 mistä kaksi kertaa hävisi tavaraa. Ekalla kerralla olin avattu kalkkuna paketti ja riivitty sisältöä. Toinen kera oli kun oli jollain konstilla avattu juustopaketti. Oli mennyt osasto 30 ihan vituilleen sellirosvoja sekä saatanan huumeiden käyttäjiä osastolla. Viitsivätkin kamojen kanssa touhuta osastolla.
Soitin tutulle entiselle ulosottomiehelle H,N puhuimme niitä näitä puhuin kellokosken huumeongelmasta jos niin voi sanoa minun aikanani oli kolmekertaa huumesekoilua lukekaa olen kertonut siitäkin tarinaa.
Pitää minun alkaa saamaan apua tähän kiduttamiseeni. Nyt vaan kämppä jostain omaan rauhaan kaipaan ihan pois ihmisten luota. Kun on ihminen pahin peto ja peto myös toinen toiselleen.
ON NOI HUUMEET OTTANEET KAIKKI TALOT HALTUUNSA MIKSEIVÄT OTA JUMALAA OMAKSEEN KUN OPPISIVAT JEESUKSEN TUNTEMAAN OPPISIVAT MYÖS ISÄN TUNTEMAAN.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti