torstai 19. joulukuuta 2019

Yöllistä tarinaani heräten yöllä kerran ja sitten aamusta. Sippi potilaista juttua, tulisi sota ja tappaisi pummit. Tiukat Sellijumpat tehden heti aamusta.

Heräsin kello 2.00 siitä viellä nukkumaan ja heräten kello 5,40 ja jäin jo pystyyn, kyllä vielläkin väsyttäisi minua. Jäin kumminkin jo pystyyn ja nyt kirjoittelemaan koneella. Silmät meni ihan kiinni viellä herätykseni jälkeen. Mutten enään nukkumaan mennyt viimesen hetätykseni jälkeen. Kello on nyt 6,06 lähden nessikahville nyt. Jatkan kirjoittelua hetken päästä, nyt nessille

Kävin nessikahvilla äsken oli potilaat  L ja yksi nainen kuka pummaa monesti kahvia nyt ei se ehtinyt  minulta pummata kahvia, enkä kyllä sille olisi antanut. Vituttaa noi pummit niin paljon.

Olen sanonut olevani kiinni  12 kertaa linnoissa ja jonkun hoitajan mukaan noin 60 kertaa hoidossa. Enkä ole koskaan sippi ollut ja joutunut pummaamaan toisilta mitään. Siksi ihmettelen näitä hulluja nykyään. Kun kumminkin on niillä röökiin varaa.

Olen sanonut näille hulluille että ostakaa kahvia ja vähemmän röökiä, kun molempiin ei riitä hulluilla rahaa.

Onkin tullut varmaan hoitotuki tänään kun olisi maksupäivä 22,12,2019 sunnuntai silloin se on aina edellinen arkipäivä.

Teen kohta lisää sellijumppaa aloitin jo äsken tuolijumpalla, käsien vetoja taakse ja venytellen ojentajia toisella kädellä auttaen. Nyt etunojapunnerruksia tehden, sekä lankutuksia ja aitajuoksija liikkeitä tehden lattialla ilstuen. Tein juuri koneenkäytön ohessa aitajuoksija liikkeitä sekä lankutuksia ja etunojapunnerruksia. Olinkin aika jäykkä aitajuoksija liikkeessä. Teen kohta niitä lisää että vetristyn siinäkin liikkeessä. Nyt teen lisää sellijumppia monenlaista liikettä, että vetristyn kunnolla teen pitkin aamua sellijumppia. Monta sarjaa eriliikkeitä tehden ,  että menee venytykset perille.

Kyllä tekee niin hyvää aamusellijumpat, alkaa siinä veri kiertämään kunnolla täytyy ottaa viellä kohta varjonyrkkeilyä, että lämpeää kunnolla.

Join aamusta parikuppia nessikahvia oli maitoakin heti aamusta. Oli vissiin yökkö sitä antanut, hyvä niin kun juo porukka aamusta kahvia.

Nyt viellä sellijumppaa etunojapunnerruksia sekä lankutuksia ja venytyksiä. Harmi kun ostin Veli Venäläisen Anrein kanssa Selkissä ollessani Nummelasta kahvakuulan. Mutta eivät nyt anna  sitä edes käyttöön täällä Ohkolassa. Kahvakuulla saisi tehtyä erilaisia liikkeitä

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...