Harmi kun meni minun ja lääkehuoneen valot pimeäksi. Jotenkin näkee päivänvalossa kirjoitella, mutta huonosti. On niin pimeä huoneessani pitää ihan tihrustaa näppäimiä kirjoitellessa. Näkyykin olevan huoltomies lääkehuoneessa hommissa, on sillä rasioita siellä auki.
Toivotaan nyt että saisi se kuntoon huoneeni valot, ei pimeässä näe kirjoitella. Eiköhän huoltomies hallitse hommansa ja saa se sähköt pelaamaan.
Olen niin tarkka noista sähkövahingoista.
Olen tämänkin kertonut mutta kun on tilanne taas päällä. No nyt tulikin valot huoneeseeni sai kuulemma huoltomies vian selvitettyä. Joutu se viellä samuttamaan valot kun laittaa se lääkehuoneen lamput kasaan. No hiekkaharjun Mehiläisen Sen aikasen Kielokodon tulipalovaarasta.
Päivällä olimme hoitajan kanssa toimistossa alkoi lamppu savuamaan. Käskin hoitsun soittaa palokunta paikalle. Sanoi palopäälikkö että tuttu vika sanokaa talonmiehelle.
Käskin palomiesten repiä kattoa auki mistä savu johtuu. No jätti palokunta homman silleen, no sanoikin Karri päälikkö että meni yleisestä tilasta sähköt niin se vissiin meni.
No olimme M kanssa onneksi valveilla aamusta 3-4 aikoihin. Talossa ei palohälyttimetkään toimineet M oli käytävällä juoksin myös paikalle mustaa savua tuli lukollista ruokavarastosta. Oli siellä katon ja seinän ylärajassa noin 20 senttinen rako sieltä tuli savua.
Huusin kaikki hereille ja sanoin M että on valmiina soitin hälytyskeskukseen ja kerroin tilanteen. Sanoin tuletteko nyt kun sain teidän takianne 8 vuoden hupituomion. Kerroin että on minulla kirves pakissani ja pääsen sillä ovesta läpi, jos ette heti tule.
Soitin viellä hienolle hoitsulle J,S keravalle sanoi hän että menee siltä puolituntia tullessaan. No tuli palokunta nopeasti joutuivat poraamaan ruokavaraston oven lukon auki.
No tutkin seuraavana päivänä tilanteen oli siinä vaara syttyä oli vika kuristajassa ja sytytin oli kuumetunut niin kuumeksi että oli siitä sulanut osia ylähyllyllä olevaan pahvilaatikkoon: Tuli sähkömies laittamaan lamppuja, vaihtamaan kuristimia.
Sanoin töistä tullessani sähkömiehelle että olit käynyt huoneessani sanoi sähkis että arvasi hän minun huomanneen sen sanoin tuolin liikkuneen pari senttiä.
Katsoin vanhat kuristimet oli ne saksalaista työtä. Nyt pani sähkömies Helvaria kuristimet.
Lukekaa tulipaloissa oloni on niitä useampi kerta ollut siksi otankin niin tosissani tulipalot . On kovia juttuja tulipaloissa olleena. Pahin kun poliisi Kyytien otti minut selvinpäin putkaan naiseni ja parin kaverin kanssa kaupoilta tullessamme.
Minut yksin putkaan ja kaveri sytytti pidätyssellinsä tuleen. Minut viimesenä ulos putkasta miettikää. Minä Pyttyläisen oppipoika ketkä kertoivat minulle Köyliön palot ja muut. Lukekaa niin opitte en nyt toista itseäni niin paljon
Toivotaan nyt että saisi se kuntoon huoneeni valot, ei pimeässä näe kirjoitella. Eiköhän huoltomies hallitse hommansa ja saa se sähköt pelaamaan.
Olen niin tarkka noista sähkövahingoista.
Olen tämänkin kertonut mutta kun on tilanne taas päällä. No nyt tulikin valot huoneeseeni sai kuulemma huoltomies vian selvitettyä. Joutu se viellä samuttamaan valot kun laittaa se lääkehuoneen lamput kasaan. No hiekkaharjun Mehiläisen Sen aikasen Kielokodon tulipalovaarasta.
Päivällä olimme hoitajan kanssa toimistossa alkoi lamppu savuamaan. Käskin hoitsun soittaa palokunta paikalle. Sanoi palopäälikkö että tuttu vika sanokaa talonmiehelle.
Käskin palomiesten repiä kattoa auki mistä savu johtuu. No jätti palokunta homman silleen, no sanoikin Karri päälikkö että meni yleisestä tilasta sähköt niin se vissiin meni.
No olimme M kanssa onneksi valveilla aamusta 3-4 aikoihin. Talossa ei palohälyttimetkään toimineet M oli käytävällä juoksin myös paikalle mustaa savua tuli lukollista ruokavarastosta. Oli siellä katon ja seinän ylärajassa noin 20 senttinen rako sieltä tuli savua.
Huusin kaikki hereille ja sanoin M että on valmiina soitin hälytyskeskukseen ja kerroin tilanteen. Sanoin tuletteko nyt kun sain teidän takianne 8 vuoden hupituomion. Kerroin että on minulla kirves pakissani ja pääsen sillä ovesta läpi, jos ette heti tule.
Soitin viellä hienolle hoitsulle J,S keravalle sanoi hän että menee siltä puolituntia tullessaan. No tuli palokunta nopeasti joutuivat poraamaan ruokavaraston oven lukon auki.
No tutkin seuraavana päivänä tilanteen oli siinä vaara syttyä oli vika kuristajassa ja sytytin oli kuumetunut niin kuumeksi että oli siitä sulanut osia ylähyllyllä olevaan pahvilaatikkoon: Tuli sähkömies laittamaan lamppuja, vaihtamaan kuristimia.
Sanoin töistä tullessani sähkömiehelle että olit käynyt huoneessani sanoi sähkis että arvasi hän minun huomanneen sen sanoin tuolin liikkuneen pari senttiä.
Katsoin vanhat kuristimet oli ne saksalaista työtä. Nyt pani sähkömies Helvaria kuristimet.
Lukekaa tulipaloissa oloni on niitä useampi kerta ollut siksi otankin niin tosissani tulipalot . On kovia juttuja tulipaloissa olleena. Pahin kun poliisi Kyytien otti minut selvinpäin putkaan naiseni ja parin kaverin kanssa kaupoilta tullessamme.
Minut yksin putkaan ja kaveri sytytti pidätyssellinsä tuleen. Minut viimesenä ulos putkasta miettikää. Minä Pyttyläisen oppipoika ketkä kertoivat minulle Köyliön palot ja muut. Lukekaa niin opitte en nyt toista itseäni niin paljon
1 kommentti:
Ikävä kuulla, että kävi noin lääkehuoneen valojen kanssa! Meillä on itseasiassa myös hieman temppuillut liitännät lääkehuoneessa. Sinne ollaan kuitenkin tulevaisuudessa tekemässä remonttia, samalla aiomme uusia hiemaan kalustoja jotta saadaan aivan uusi lääkehuone. Hyvä että saitte homman kuitenkin selvitettyä ja apua tuli paikalle.
Lähetä kommentti