torstai 2. tammikuuta 2020

Aukesi potilaskeittiö kello 6 kävin nessillä. Kohta lähden viellä rauhoittavalle kamomillateelle. Jos sen jälkeen viellä unen saisin. Pienet tirsat viellä hetkeksi.

Nyt lähden viellä kamomillateelle on se rauhoittava tee harmi kun en enään eilen kauppaan jaksanyt mennä. Olisi pitänyt mennä hakemaan hunajaa on se teen kanssa hyvää. Kävin äsken kamomillateellä alkoi se väsyttämään minua heti sen juotuani. Menin äsken pötkölleni sängylleni , muttei enään uni tullut.

Täytyy nyt jossain vaiheessa yrittää unta saada. Alotin kirjoitteluni aikasin  kynälläkin sain paperille asiaa tulee minulle kynällä paljon juttua. Nyt menen viellä nessikahville potilaskeittiölle.

Kello on 6,20 kohta onkin aamupala ja lääkkeet, väsyttää minua vielläkin yritän viellä mennä nukkumaan kohta jos menisin aamupalan ja lääkkeiden jälkeen nukkumaan. On minulla univelkaa viimeyöltä.

Nyt alan valmistautumaan aamupalalle ja lääkkeille.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke tuli eilen. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa ...