perjantai 24. tammikuuta 2020

Kanttiinissa käyden ostaen pari Twixiä energiajuoman jäätelöpikarin sekä pari Berliininmunkkia. Kauppa reissun jätin myöhäsemmäksi.

 Olin lähdössä aamusta kauppaan mutta siirsin reissuani, ja meninkin kanttiiniin sain sieltä herkkkuja. Ostin ulkomaankaverille myös berliininmunkin ja itselleni jos ulkomaankaveri tarjoaisi kahvit ja minä munkit.

Pari Twixiä ostin myös ja energiajuoman, söin myös kanttiniissa jäätelöpikarin. En taida kauppaan mennäkkään kun en mitään oikein tarvitse. Kohta onkin sitten ruoka meillä kello on 10.42 ruoka on noin kello 11.

Oli ruoka äsken minulla oli kalaton sianlihaton, riisitön. Eli oli minulla muussia sekä pinaattilättyjä jälkiruokana oli kiisseliä.

Juotiin kahvit ulkomaankaverin kanssa ja syötiin ostamani berliininmunkit. Maistui ne meille oli tuoretta munkkia, oikein maistuvaista.

Tekisi mieli lähteä kylille kaupoille jos jotain mukavaa ostaisi kaupoilta. Nyt menen nukkumaan kun väsyttää noi lääkkeet niin paljon nukun tunnin jos sitten viellä olisi kauppafiilis  sen jälkeen lähden kaupoille . Toi olantsapiini varmaan väsyttää niin paljon, kun olen ihan nukkuneen rukous .


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...