torstai 9. tammikuuta 2020

Näin illasta vielä tarinaa elämän polulta.

Oli iltapala äsken söin jugurtin ja pari palaa paprikaa sekä vähän raejuustoa. Siitä menin myrkyille miksi sanon lääkkeitä kun en tarvitse niitä se on huomattu, kun olen ollut syöväni lääkkeitä mutta olen sylkenytkin lääkkeet taskuun. Onhan se ollut lääkärinkin mielestä ristiriitanen asia,  että luulee henkilökunta että syön lääkkeeeni ja pelleilen vaan ja olenkin terve niiden mielestä, vaikken syökkään mitään myrkkyjä. Siksi en meinaa jaksaa tätä pelleilyä täälläkään. Jäin taloon että saan paljastettua kaiken vääryyden mitä huomaan talossa kummaa ryssien toiminta että minua ryssät kiduttaa mutta määrättyjä huumekavereita paapotaan.

Kyllä tämänkin talon lääkäreille ja hoitajille laki löytyy kun vääryyttä tekevät. Kusessa tulette olemaan laki se on teilläkin. Kunhan nyt tutkin asioita on minulle kuulemma tapaaminen apulaisylilääkärin N,R  kanssa 14,1. 2020 kello 11 meinaan puhua taas linnojn mafioista kun viimeksi  hiekkaharjussa Kielokodossa ollessani tuli  apulaisylilääkäri N,R tapaamaan minua sinne kun olin linnojen Mafioista puhunut.

Otin viellä Keravan pampun J,S todistajaksi keskusteluun. Sanoi Apulaisylilääkäri kolme asiaa. Että jos hän olisi sen talon pomo potkisi hän minut heti ulos talosta. Ja kun terve olet lähde terveitten pariin. Ja kolmas tärkeä että lääkkeethän olet lopettanut en syönyt siellä ollenkaan lääkkeitä kun ne itselläni oli heitin ne aina roskikseen. Nyt ihmettelen kovasti miksi antaa apulaisylilääkäri ryssälääkäreiden minua kiduttaa kun on N,R ryssien esimies. Siksi jäin taloa tutkimaan huumeet vääryys myrkyttäminen lääkkeillä. 

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...




Josko kannattais jättää sille lääkärille järkevät jutut, eli tulevaisuudesta -- ja jättää noi vainoharhat mengeleistä lomalle siks aikaa. Alat kuulostaa magnetofonilta kuten sulle aiemmin sanoin, samat jutut joka ikinen päivä täällä blogissakin. Miten olis lääkärin kanssa , kun kerran aika on 14pvä,,,,, ni jätä mossadit ja mengelet väliin (koska niillä jutuilla sulle vaan tippuu lääkettä) --- ja ota puheeks tulevaisuuden kuviot, eli tuettu asuminen ja lääkitys säälliseksi. Muuten tota menoo sulle tulee loppuiän paikka tollasista Ohkoloista. Ei ne kohta laske sua ulos jos on harhat ja vainot päällä eikä lopu ollenkaan. Laske nyt vaikka ite viimesten 5vuoden vapaa-ajat omillas, ni on vähä heikoissa. Kaikki ajat jossain valvonnassa ja napituksella. Ja vielä kysyt, että miks. ? Kysyppä nyt lääkäriltä kun sen näet, että MIKSI olet hoidossa ja litoa tulee huuleen. Jos se kertois.

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...