torstai 9. tammikuuta 2020

Töissä parituntia laitosapulaisen kanssa jutellen tiskaten ja kahvia keitellen. Narkomaaneista juttua, miksi minua myrkyttävät en ole narkomaani.

Pitkäksi vähän kävi aika töissä keitin kahvit ja seurustelin laitosapulaisen kanssa. Menihän se aika salilla tulin äsken töistä, kävin viellä kanttiinissa ostin energiajuoman ja suklaalevyn. Kohta onkin ruoka toivotaan että tulee hyvä ruoka.

Yritin hiukan pötkötellä sängyllä, väsyttää minua kovasti muttei uni tullut kumminkaan. Menen tänään aikasin nukkumaan, jos huomenna menisi Sheriffiin syömään. Tekisi mieli lääkekonjakki ottaa semmoinen 8 senttiä olisi mukava piristys. Se ei päähän käy eikä puhalluksessa näy mitään.

Kyllähän se tekisi mieli ottaa huone vaikka Skannik hotellista ja ostaa pullo konjakkia huoneeseen. Olen saanut aina parasta palvelua Skannik hotellista.

Alkaaa minua jo niin paljon kypsyttämään tämä hullujen huone ja touhu täällä. Jos jättäisin maksamatta pari hoitomaksua ja lähtisin ulkomaille. En katso olevani missään pakkohoidossa ja pakkolääkityksessä. Ryssien metkuja kaikki on kun tuntematta minua ollenkaan määräsi ryssä V,T minulle LITOA 1800 milliä sekä viellä toisen myrkyn risperidon ja suomilääkäri määräsi viellä 25milliä paskalääkettä olantsapiinia.

Mikä helvetti on saatanan Mengeleiden ja Kapo hoitajiensa motiivi myrkkyttämisessäni. Olenhan huutanut täälläkin naama punaisena oireista mitä on tullut myrkkylääkkeistään. Mistä jouduin kusikoetta ja verikoetta kerta viikkoon antamaan. Varmaan on puolivuotta olliut oireeni sanoin oireistani jo osasto 30 monelle hoitajlle. Ja kerran ryssänaislääkäri J. vapinoistani ei mitään tapahtunut. Joka lääkkeiden jaossa puhuin asiasta mutta ei saatanat Kapo hoitajatkaan mitään reagoinut.

 Eli miettikää näitä saatanoita Mengeleitä Kapo hoitajineen. Paapokaa vaan ohkolan henkilökunta huumeporukoita niillähän te rahaa teette mistähän vaan huumeet tulee taloon sitä olemme tutkineet. Kun ette Kain puhumaa kriminalisointia noudata kaiken maailman korvaushoitoa työnnätte narkomaaneihin. Onhan helppo rahaa tehdä narkomaaneilla ekaksi työnnätte myrkkyjä nisteihin retkahtaa nistit jäjestään ja vetävät taas kamoja siitä taas talosta lääkkeitä.

Hetki luvat pois ja taas uusi ruljanssi. Että kyllä hyvin pyyhkii talossa. Minä nyt puhun muutamista kenestä on konkreettista näyttöä. Minulle riitti huumepellet kun tuli minulle ongelmia ratsasivat minua useasti. Kerran oli osasto 30 vessan ovet lukossa kusin pyykkiämpäriin.

Helvetti pitäisi olla ihan oma paikka huumeväelle. Olenhan noista surkimuksista kirjoitellut paljonkin.

Ihmettelin kun eivät rikosilmoitusta tee huumeista sillä onhan ne kriminalisoituja asioita. Tuli hoitaja T. huoneeseeni osastolla 30 sanoi hoitsu että on heillä vaitiolovelvollisuus ellei ylitä vuotta tuomio. Sanoin että minua ei koske vaitiolovelvollisuus.

Tämä osasto 20 on huumeistä aika hiljanen osasto on tämä pienempi osasto kun 30 mikä oli kaikkineen todella levoton osasto. Minä kun olen yliherkkä vaistoan ja huomaan ihan kaiken.

Join äsken rauhoittavan  kamomillateen kun nyt olisi ollut viellä hunajaa siihen, olisi se kutaa tehnyt. on vointini ollut parempi kun olen nukkunut paremmin. Mutta kyllä sitä olisi puhtailla paras nukkua rehellistä selvää unta ei kemialla selvällä päällä, olen laitoksissa tullut toimeen monella reissulla.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke tuli eilen. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa ...