Aikaisin nukkumaan illasta ja aikanen herätys kello 3,10 . Hain juuri ruokatilasta yhden omenan ja päärynän. Ja nyt viellä nukkuman takasin.
Nyt menen nukkumaan viellä pariksi tunniksi kyllä väsyttääkin minua viellä. Nukuin viellä kello 5 asti heräsin juuri. Melko virkeä olenkin viellä on taas käsissä kovat vapinat. On se perkele kun ei henkilökunta ota mitään kantaa vapinoihini eivätkä muihinkaan lääkkeiden aiheuttamiin oireisiin. On henkilökunta täysiä outoja kaikki. Ei mitään noteeraamista vaivoihini olen jokapäivä puhunut vaivoistani muttei mitään kannanottoa niihin pahoihinkaan oireisiin.
OLENHAN PUHUNUT MONELLA HENKILÖKUNNASTA OIREISTNI KUN MINÄKIN LINNAN MIEHENÄ TIEDÄN MIKÄ ON USKO TOIVO JA RAKKAUS JA TÄRKEIN ON RAKKAUS.JA NÄMÄ SADISITIT OVAT VIENEET RAKKAUDEN. NÄKEE NAAMASTA KUN LAKKAA SAAMASTA. KUN EIVÄT KOE NÄMÄ HENKILÖKUNTAKAAN RAKKAUTTA EIVÄT HALUA MINUNKAAN KOKEVAN SITÄ.
Pahat vapinat raajoihin tullut lääkkeistä kädet vapisee pahasti aamusta heti siitäkin olen sanonut sadisteille, eivät siihenkään ole noteeraneet mitään sadistinen henkilökunta. Päänsärkyä ollut nukkuminen huonoa verrenpaineet heilahtelee.Unet sekasin nukahdan aikasin mutta aikasin heräten.
Tuttu kaverikin sanoi minut nähdessään että olen vanhentunut vuosia. Kyllä tämä stressi vanhentaa tämmöinen kidutus, huono nukkuminen kauheat pussit silmien alle tulleet. Ja myrkkylääkket vanhentaa varmaan. Kyllä tulee takapakkia aina lääkkeistä lähtee aina alusta kuntoutuminen kun siviiliin pääsee ilman lääkkeitä. On se perkele kun ei jengi jo iske ja tuhoa näitä sadisteja mytkyttäjiäni. Vaikka uhrasin rahaakin paljon näiden jengin hoitamiseen. Ja puhun fiksuudella hoitamisella. Ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan Punainen armeijakunta Baader-Meinhof tyyliin.
Mossad saisi jo iskeä Simon Wiesenthalin henki elää. On tämä pahuus niin käsinkosketeltavaa. Älkääkä minua pahana pitäkö miettikää nyt ryssien minuun kohdistava sadismi. Syyttä joutunut kidutettavaksi, ja mikä on ryssien mottiivi minun kohdallani kysynpä sitä vaan. Ja miksei Suomalaiset tee mitään hyväkseni päinvastoin myrkyttää suomalaiset hoitajat vaan minua pahasti.
Nyt menen nukkumaan viellä pariksi tunniksi kyllä väsyttääkin minua viellä. Nukuin viellä kello 5 asti heräsin juuri. Melko virkeä olenkin viellä on taas käsissä kovat vapinat. On se perkele kun ei henkilökunta ota mitään kantaa vapinoihini eivätkä muihinkaan lääkkeiden aiheuttamiin oireisiin. On henkilökunta täysiä outoja kaikki. Ei mitään noteeraamista vaivoihini olen jokapäivä puhunut vaivoistani muttei mitään kannanottoa niihin pahoihinkaan oireisiin.
OLENHAN PUHUNUT MONELLA HENKILÖKUNNASTA OIREISTNI KUN MINÄKIN LINNAN MIEHENÄ TIEDÄN MIKÄ ON USKO TOIVO JA RAKKAUS JA TÄRKEIN ON RAKKAUS.JA NÄMÄ SADISITIT OVAT VIENEET RAKKAUDEN. NÄKEE NAAMASTA KUN LAKKAA SAAMASTA. KUN EIVÄT KOE NÄMÄ HENKILÖKUNTAKAAN RAKKAUTTA EIVÄT HALUA MINUNKAAN KOKEVAN SITÄ.
Pahat vapinat raajoihin tullut lääkkeistä kädet vapisee pahasti aamusta heti siitäkin olen sanonut sadisteille, eivät siihenkään ole noteeraneet mitään sadistinen henkilökunta. Päänsärkyä ollut nukkuminen huonoa verrenpaineet heilahtelee.Unet sekasin nukahdan aikasin mutta aikasin heräten.
Tuttu kaverikin sanoi minut nähdessään että olen vanhentunut vuosia. Kyllä tämä stressi vanhentaa tämmöinen kidutus, huono nukkuminen kauheat pussit silmien alle tulleet. Ja myrkkylääkket vanhentaa varmaan. Kyllä tulee takapakkia aina lääkkeistä lähtee aina alusta kuntoutuminen kun siviiliin pääsee ilman lääkkeitä. On se perkele kun ei jengi jo iske ja tuhoa näitä sadisteja mytkyttäjiäni. Vaikka uhrasin rahaakin paljon näiden jengin hoitamiseen. Ja puhun fiksuudella hoitamisella. Ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan Punainen armeijakunta Baader-Meinhof tyyliin.
Mossad saisi jo iskeä Simon Wiesenthalin henki elää. On tämä pahuus niin käsinkosketeltavaa. Älkääkä minua pahana pitäkö miettikää nyt ryssien minuun kohdistava sadismi. Syyttä joutunut kidutettavaksi, ja mikä on ryssien mottiivi minun kohdallani kysynpä sitä vaan. Ja miksei Suomalaiset tee mitään hyväkseni päinvastoin myrkyttää suomalaiset hoitajat vaan minua pahasti.
1 kommentti:
jepulis jee. Ja Hyvää uutta vuotta.
Mitäpä jos pyydät = vaadit ......saada sen viimeisimmän epikriisin....sekä kopioita potilasasiakirjoista esim vuoden ajalta. Samoin "lääkehoidon seurantalistan". Ihan vaan sähköpostilla laitat sen Ohkolan sairaalan kirjaamoon ja osoitat ylilääkärille. Voit laittaa kirjelmän loppuun, että jos eivät anna, niin pyydät saada heidän vastaukseensa perustellun kiellon syyn. Joutuvat sen lain mukaan perustelemaan.
Kun sulla sitten paperit kädessä, niin lue sieltä, mitkä on sun diagnoosit ja hoitosuunnitelma. Samalla sulla on todiste lääkityksestä. Mietit sitte niiden kanssa, mitä teet tai kannattaa tehdä.
Ehdotin jo kerran, että tee hoitovirhekantelu liian isosta lito-annoksesta. Että vapinat haittaa liikaa oloa ja pidät myrkyttämisenä tollasta 1800mg annosta litoa, koska omasta mielestäs et oo niin kipee. Että olet ennenkin vähemmillä lääkkeillä pärjänny. Ja että haluat saada muun lääkityksen liton tilalle, koska se on vaarallinen lääke - just valkosolukadon takia. Kerran ku saat influenssa tai muun tulehduksen, ni voi olla hengenlähtö lähellä, kun onkin valkosolukato päällä lääkityksen takia. Ei ne paljo sairaala sitten vastaa, kun makaa teholla syömässä 3-4 eri antibioottia, ettei henki lähde.
ELi, jos et ala tekemään ton asian kanssa jotain, ni eihän siinä mitään muutosta tapahdu. Vai eikö kantti kestä risata taas, kun pelko kostosta ?? Sitten sitä vaan saat syödä samaa paskaa, jos vaan olla möllötät ja annat asioiden olla. Ei niitä tule sulle kukaan niiitä sinne hoitamaan. Kantelut ja muut valitukset virallista tietä on ainoot toimivat keinot. Mutta ensin ne potilaspapereiden kopiot ja hoitosuunnitelmat käteen. Lain mukaan ne pitää pudota käteen -- tai sitten perusteet miksi ei anneta.
jeps.
Lähetä kommentti