Kävin aamusta kanttiinissa ostin pari kismettiä sekä energiajuoman. Toi sen jälkeen hoitaja hoitosuunnitelma paperin. Laitoin siihen jotain sanoin hoitajalle ettei se voi mitään suunnitelmia tehdä kun se ei yhtään tunne minua. Kirjoitin hoitosuunnitelmaan että viron poika pyysi minua Isiksen jengiin ja Kurdi poika pyysi minua Isiksiä vastaan. Kirjoitin hoitoneuvottelu paperiin asunnottomuuden.
En katso olevani pakkohoidossa kun minulle on passi taskussa ja voin häipyä koska vaan. Kun juoppohullun Selkin Samarian Pisaran kokin takia yhtenä jouduin Jorviin kidutettavaksi ja sieltä kellokoskelle ja sieltä kidutus jatkui ohkolassa. Ryssät minua kiduttavat kaikella taholla.
Ryssä V,T määräsi kuulemma hoitajien puheilla minulle myrkkylääke LITON 1800 milliä sekä toisen myrkyn risperidon. Kerta viikkoon kusikoetta ja verikoetta myrkytysvaaran takia. Nyt tämän osasto 20 suomalainen lääkäri määräsi viellä olantsapiinia 25 milliä. Minulle ei sovi yhtään olantsapiini väsyttää seuraavana päivänä. Vatsan toiminta on huonoa ja jos siihen ottaa vatsantoiminta lääkettä ei toimi koskaan vatsa normaalisti. Tämä nyt on minulle sattunutta siksi voin siitä puhua kokemuksesta.
Kohta lähdenkin töihin alkaa aika olemaan sen verran. Vituttaa taas kun oli outo eilen yksikin huumepelle oli se taas sen oloinen että kamaa oli vedetty tai sitten teki mieli vetää. Kyllä noista huumepelleistä näkee heti päältä kun on vetopäällä.
Suuttukoo kirjoituksistani ei mitään väliä minä kirjoitan täysin faktaa.Sitä jengi lukee ei mitään satua. Nyt lähden ulkotöiden keittiölle on aikaa vielä keitellä kahvit. Palataan asiaan myöhemmin.
En katso olevani pakkohoidossa kun minulle on passi taskussa ja voin häipyä koska vaan. Kun juoppohullun Selkin Samarian Pisaran kokin takia yhtenä jouduin Jorviin kidutettavaksi ja sieltä kellokoskelle ja sieltä kidutus jatkui ohkolassa. Ryssät minua kiduttavat kaikella taholla.
Ryssä V,T määräsi kuulemma hoitajien puheilla minulle myrkkylääke LITON 1800 milliä sekä toisen myrkyn risperidon. Kerta viikkoon kusikoetta ja verikoetta myrkytysvaaran takia. Nyt tämän osasto 20 suomalainen lääkäri määräsi viellä olantsapiinia 25 milliä. Minulle ei sovi yhtään olantsapiini väsyttää seuraavana päivänä. Vatsan toiminta on huonoa ja jos siihen ottaa vatsantoiminta lääkettä ei toimi koskaan vatsa normaalisti. Tämä nyt on minulle sattunutta siksi voin siitä puhua kokemuksesta.
Kohta lähdenkin töihin alkaa aika olemaan sen verran. Vituttaa taas kun oli outo eilen yksikin huumepelle oli se taas sen oloinen että kamaa oli vedetty tai sitten teki mieli vetää. Kyllä noista huumepelleistä näkee heti päältä kun on vetopäällä.
Suuttukoo kirjoituksistani ei mitään väliä minä kirjoitan täysin faktaa.Sitä jengi lukee ei mitään satua. Nyt lähden ulkotöiden keittiölle on aikaa vielä keitellä kahvit. Palataan asiaan myöhemmin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti