tiistai 21. tammikuuta 2020

Oli aamutouhut aamupala ja lääkkeet siitä ruokailu ja töihin lähtö. Töitten jälkeen osastolle ruokailuun.

Olin äsken pitkään kerava sivulla, oli monta vanhaa kuvaa siellä vanhasta Keravasta..

Olin töissä kello 14,30 tulin osastolle oli ruoka sianlihaton meille ketkä emme sikaa syö oli joku makarooni ruoka. Näin tänään työsalilta kolme poliisiautoa talomme edessä kaksi maijaa ja henkilöauto. Mitä lie talossa sattunut olisiko joku väkivalta tilanne. Vai huumeongelma kun huumetouhua onkin ollut useammin talossa.

Kyllä täytyisi jo alkaa pääsemään ulos talosta pikkuhiljaa, olen niin kypsä tähän saatanalliseen touhuun. Kun syyttä jouduin kidutettavaksi tällereissulle. Lukekaa olenhan kirjoitellut Selkin Samarian Pisaran touhuista juopon Antti kokin minun rasittamisestani.

Kohta sammutan koneeni ja käyn nukkumaan. Olisihan näitä juttuja vuosilta täällä ei vaan mene jakeluun tarinani ei potilaille eikä hoitajille.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...