sunnuntai 16. helmikuuta 2020

Oli hyvä ruoka päivällä sianlihaton lihamureke. Jäi minulta tältä päivältä kauppareissu.

Tuli juuri facebookissa viesti katson sen kohta. Kohta onkin ruoka seuraavaksi, olisi pitänyt käydä minun kaupassa. Kalkkunaa sekä leipää ja juustoa lisäksi olisin ostanut proteiini palautus juomaa.
 Kohta vedän vielä sellijumppia kahdet jumpat päivässä tekee ne hyvää. Saan nyt taas tehoja ulositsestäni. Nyt keskeytän kirjoittelun ja katson tutun meilin.

Vedän kohta sellijumpat etunojapunnerruksia ja lankutuksia.Parit sarjat molempia.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...