perjantai 6. maaliskuuta 2020

Kanttiini aamusta siitä ruokailu ruukku kukkoa oli hyvä ruoka Sotaan pyydettiin minua Isikseen tai kurdeihin. Tietävät minut uskon soturiksi

Aamutouhut siitä kanttiiniin  energiajuoma sekä kolme suklaapatukkaa,  söin kanttinissa jäätelöpikarin.Oli päiväruoka ruukkukukko oli se hyvä ruoka. Toivotaan nyt ettei tule takapakkia kun olohuoneessa sanoin hoitajalle että pyydettiin minua  sotaan isiksen porukkaan. Sanoi hoitaja että hän tekee raportteja. Nauroin hoitsulle kai se huomasi tsoukiksi tarinaani. Vaikka Isikseen pyysikin viron kaveri minua. Olisin vaan halunnut tietää miksi soitto tuli Epen puhelimesta. Epe kyllä puhui että hävisi siltä puhelin virossa.

En Epeenkään luota kun puhui se olleensa kiinni virossa.Sanoin Isiksen viron pojalle olevan Ernesto Guevara ja olen työmies rovaniemeltä perheellinen mies. Läi kaveri puhelimen kiinni.

Sama kun vein  kurdi  kaverin syömään Turkkkilaiseen  oli Kurdi saanut siipeensä Turkkilaiselta kerroin tarinoitani sopivat he riitansa. Pyysi kurdi poika minut mukaansa vuorilleen karhujahtiin kalasnikhof kainalossa. Mitä liene karhujahtiin tarkoittikin.

Sotaan varmaan palkkasi minua olisiko sitten isiksia vastaan kun näytti kaveri koneelta Anjelica Joliaksi sanotun  22 vuotiaana kuolleen naissoturin,  Isiksiä vastaan sotinut tyttö.

En enään nähnyt kurdi soturia olisihan ollut mukava tutusutua peremmin porukkaan sanoin kurdi kaverille että alottakaa puhdistus suomesta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kello on 14,56 ruoka on kello 17. Nälkä ei ole yhtään mutta syödä täytyy.

 Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla i...