keskiviikko 4. maaliskuuta 2020

Oli ruoka äsken jotain laatikkoruokaa sekä jälkiruokana joku pulla kiisselillä.

En syönyt ruokaa en vaan tykännyt siitä jälkiruuan söin. Jälkiruoka oli hyvä vaikken kiisseliä syönytkään. Puhutaan telkassa ja radiossa teiden huonosta kunnosta. Vieläköhän Stebi valaa asfalttia kuulin että sillä on ollut omia asfaltti asemia. Puhuvat vaan pikkulinnut että Stebillä olisi ollut omia asfaltti asemia. On se varmaan rahaa tehnyt hommillaan. Sama kun pikkuveljensä Antti on putkihommia tehnyt omaisuuden kuulemma.


Kyllä toiset pärjää elämässään firmat pyörii   monella tutulla. Minut ovat vaan hyljänneet tuttuni. Kai ne ei välitä tämmöisestä perseaukisesta pummista. Kumma on Anakin lyönyt välit poikki luulisi että näki se minut pelimiehenä kun prätklillä pyörin. Ana vaimo ei halunnut Analle prätkää hommata.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...