keskiviikko 4. maaliskuuta 2020

Päivä mennyt iltajoutaa väsy painaa kulkumiehen silmiä.

Jos vielä runosuoni kukkisi iltapala ja siitä lääkkeille. Jos lääkkeet väsyttäisi,  puhtailla kyllä parhaiten nukkuisin. Niin kun olen aina nukkunut, ilman lääkkeitä. Linnoissa ja leireillä puhtailla tullut nukuttua hyvin. Töitä tehden ja hyvin treenaten siitä paras unilääke.

Kohta onkin iltapala ja siitä myrkyt  lääkkeen muodossa. Toivotaan että saan nukuttua hyvin ensiyön.

Oli iltapala äsken siitä menin pakollisille lääkkeille. Helvetti kaksi mulkkua oli jakamassa lääkkeitä. Kiitti naishoitaja kun otin lääkkeen sanoin siitä sille että kiittäkää Josef Mengeleä natsi sadistia.

Nämä hoitajat on pahoja Kapo sadisteja. Nyt laitan Marja- liisalle juttua kun se kysyy välissä jotain minulta.
Lukisi saatanat Simon Wiesenthal keskus Jenkeissä. Israel Mossad. Eivät varmaan tykkää ne minunkaan ryssien ja suomalaisten kiduttamisestani. On minua kidutettu vuosia  monessa kidutuspaikassa. Lukekaa blogiani Elämäni tarinat Alfa ja Omega Alku ja Loppu. On varmaan monelle hurjaakin tarinaa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...