tiistai 10. maaliskuuta 2020

Tarinaani tällekkin päivälle töitä ja ratsia töitten jälkeen henkilötarkistus.

Tulin töistä kello 14,30 jouduin viron ja suomalaisen ratsaamaksi. Kalsarisilteen jouduin riisumaan. Sanoin että ratsatkaa noita huumepellejä, kun tiedetään ihan tarkkaan ketkä levittelee huumeita.

En jaksanut lähteä tänäänkään postiin ja kaupoille on minulla pari kirjettä tullut sinne kirjattuja kirjeitä. Menen huomennä aamusta kaupoille ja postiin heti kun posti aukeaa. On se pakko huomenna postiin mennä kun menee vanhaksi päivät postiin. Toinen kirje on 12.3.2020 ja toinen on 13,3,2020. Eli eiköhän ne kaksi kirjelmää ole minulle tullut. Varmaan pakkohoito päätökset ole tullut no selviää huomenna. Hallinto-oikeuden pakkohoito päätökset varmaan tullut en muuta keksi.

Oli yhteisö kokous äsken ehdotin sunnuntaille punttisalia ja se meni varmaan läpi. Pitää tässä päästä treenaamaan kun on kroppani tottunut treeniin kovaankin. Nyt on treenitaukoa tullut pitemmältä ajalta.

Äkkiä minä kyllä taas saantreenit kulkemaan tiukkaa treeniä alan heti tekemääm.Kulkee fyysinen ja henkinen vointi käsikädessä siksi alan taas treenaamaan. Alan tekemään tiukkaa treeniä salilla teenhän nykyään tiukkaa sellijumppaa. Etunoja punnerruksia sekä lankutuksia teen myös kyykkyjä.

Kirjoitan vielä juttujani hetken sitten alan ajoissa nukkumaan on iltapala sekä myrkylääkkeet sen jälkeen.Kyllä jaksan varmaan kirjoitella yhden jutun. Jos saisi kerrottua kansoille tarinoitani on minulla niin painavaa tekstiä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukuin aamusta pitkään ruokailuun asti. Kohta onkin iltaruoka taas onkin minulla jo nälkäkin.

 Kohta onkin taas  ruoka päivällinen tulee. Parin tunnin päästä onkin ruoka taas. Tuleekin telkasta 6 kanavalta liikenne poliisit ruotsi. Sa...