tiistai 10. maaliskuuta 2020

Tulin töistä illasta jouduin henkilöratsiaan huoneessani. Oli viron pamppu ja suomipoika ratsaamassa. Olin vastaan ratsiaa eniten vihaan niin paljon huumeita ja sitä porukkaa.

Kyllä on perkelettä että  minua ratsataan kun varmaan eniten vihaan huumeita ja huumeväkeä. Sanoi Viron pamppu että määräsi lääkäri minulle  ratsian. Kyllä on sakkia ihan kun olisi taas ryssätkin  mukana pisneksessä. Huumeväkeä talo täynnä erikerroksiolla.  Kohta se taas alkaa huumepisnes.
Kumma että minuakin viitsivät ratsata kun varmaan tietävät minun huumekielteisyyteni.

Osasto 30 oppivat tajuamaan huumekielteisyyteni eivätkä enään ratsanneet minua.Mutta tuntuu taas alkaneen ratsaamiseni osasto 20. Sanoin kyllä ratsaajilleni että ratsatkaa huumepöllöjä. Kun varmaan tietää ketkä kuskaavat krääsää mukanaan.

Kyllä on kyrpää porukkaa osasto  20 kun ratsaavat raitista,  ja kuulemma saatanan Mengele lääkärin käskystä. Miksihän minut otettiin ratsattavaksi ettei vaan joku nimetön ilmianto ole ollut asialla.

Kyllä täytyisi alkaa jotain saamaan aikaiseksi ja häipyä pois talosta. On vaan hankala kun ei minulla ole kämppää. Jos lähtisin maailmalle siihen kyllä kykenisin pääsisin maailmalle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...