maanantai 27. huhtikuuta 2020

Heräsin äsken kello 1,55 ja nousin kiirjoittelemaan.nyt kello on .2,15.

Kohta nukkumaan että tulee taas unta normitunnit. Sanoi hoitaja eilen ettö käy töissä kalliomaan ja osasto  30 porukka.  Miuistinkin sen kun puhuivat siitä töissä. Ovat niin vähiin porukan  vähenetäneet etttei tule tartuntoja. Minäkin menen varmaan viimesten joukossa töihin.

Pahoja nykäyksiä taas käsiin tulee jatkuvasti meinaa hiiri tippua kädestä. On todella  kiusallista kun kädet nykii. Tulee taas mustia lepakoita silmiini mustia palloja. On ne vaikeita palloja häiritsee  ne  katsetta.

Täytyy nyt alkaa tulemaan kuntoon silmäni   Kyllä kai  saan kuntoon  itseni pikkuhiljaa.  Koitan vielä nukkua pikkutirsat että saisin normitunnit unta..Kone seis ja unta kaalin jos pari tuntia nukkuisi  vielä. Jaksan kirjoitella taas päivällä tulee silloin juttua. Kello on  2,40 nyt nukkumaan. 

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...