maanantai 27. huhtikuuta 2020

Heräsin kello 4.50 hyvin nukkuneena unia nähden. Tarinoita tälle päivälle. RIIHIMÄEN KESKUSVANKILA. RIO DE RIKSU.KENKÄ KERAVA.

 Heräsin äsken kello  2.40 siitä vielä nukkuen kello 3,50 ja siitä nukkumaan 4,50 unia nähden.Hyvin nukuin tirsoja pieniä. Olen taas nukkunut  tirsoja en koko yötä. Yllätti hoitaja T. minut ylhäältä onneksi olin ylhäällä en koneella. Nousin juuri pystyyn  kun T hoitaja tuli huoneeseeni.

Nukuin vielä kello 5,45 nukkuen olisinpa nukkunut vieä vaikka kello 8 asti. Nukuin hyvin mutta katkonaisesti. Menen vielä nukkumaan hetkeksi jos vaikka tunnin nukkuisi.

Unia nähden tirsoilla enn nyt muista mitä unia näin. Kello on kohta kuusï en enään mennyt nukkumaan pääsen nessille kohta en ala kenellekkään tarjoamaan tai katson nyt jos tarjoaisi voisihan niin tehdä kun saan kaupasta uutta kahvia.

Kävin hoitajilta pyytämässä hunajaa hoitaja  T. antoi hunajaa keittiöstä ihmetteli se kun kahviin laitoin hunajaa. Kerroin kuinka RIIHIMÄEN KESKUVANKILASSA pojat oli ihmeissään kun hunajaa  laitoin nessiin.RIO DE RIKSUSSA.Mutta minä kun tiedän hunajan tehon siksi sitä käytin. Kai sitä pojatkin oppivat äkkiä tapani tuntemaan.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...