keskiviikko 29. huhtikuuta 2020

J.hoitaja on mukava vei se pyykkini osasto 10 pesuun. Ei saa itse mennä toiselle osastolle. No saan pyykkini sitten kun se on pessyt

Kohta on pessyt kone pesee se tuntiin  suunnilleen. Hyvä että saa puhdasta pyykkiä. Voi olla ettei pääse osasto 10 kun on korona virusta liikenteessä. En muuta keksi sen syyksi  ettei pääse  heidän osastolle. On ollut pitkään  korona viruksen karenssia. Töissä ei käy kun pieni porukka ettei tartuta muihin.

Kyllä pitäisi saada keksittyä kovaakin tarinaa elämäni tarinaa, kyllähän  tästä löytyy tarinaa missä on äksöniä ja fakta tietoa, Kirjoitan ennemin fagtaa kun fiktio todellisuus on varmaan mielekkämpää kun  satujutut. Minä kirjoitan faktaa on se todellisuutta luen sitä mielummin.

Kohta alan nukkumaan jos vaan uni tulee.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...