keskiviikko 29. huhtikuuta 2020

Tarinaa minulta elämäni tarinaa ruokailu, pinaattia, munaa ,mustikka hyvettä tarinaa Riihimäen keskuvankilan ruokalakosta.

Oli juuri ruokailu  pinaattia kananmunaa leipää mustikkahyvettä. Otin viellä kaksi lasia maitoa.
On täälläkin hyvät ruuat,  aikoinaan alkoi ruokalakko Riihimäen keskusvankilasta levisi se muihinkin taloihin sörkkään ja kakolaan. En nyt muista kauan ruokalakko kesti ruokaa oli minullakin hyvin kun omia syötiin ja taisi olla että kanttiiniin ruokia syötiin. En nyt muista niin tarkkaan kaikkia yksityiskohtaisesti. Litattiin muistaakseni jos joltain kaverilta oli omat tavarat loppu. Kyllä oli kaikilla kongilla lättyjä siitä piti kenkä kerava huolen.

Asuin avoilla paljon kun olin nimimies kun olin vankiohjaaja vedin korikset A-B ryhmiä vankiotovereille yläkerran aulassa pelasimme. Ei jäänyt edes pamput katsomaan kun pelasimme kun tiesivät että pidän pojista huolen.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...