Ei todella riittänyt näille sadisteille liton tappovaara ryssän V.T laittama 1800 milliä litoa menee .viellä olantsapiini 25 milliä. No eivät saaneet minua tippumaan myrkky litolla ja olantsapiinilla.
Ryssä löi myrkyn risperidon. Suomi Mengele I. löi ,myrkyn olantsapiinin
Sairastuin litosta noin 8 kuukautta olin pahasti sairas tietäen sen johtuvan lääkkeistä. Lukekaa miten huonoon kuntoon ajauduin nytkin on lihaskunto tippunut. Löivät minulle turhaan sydän ja verenpaine lääkkeen mistä varmaan minulta on silmäoireita tullut pahoja, menee silmissä ikään kun vire ja kummia vetoja. Lisäksi menee ikäänkun elohiiriä.
Miettikää nyt jengi miten jouduin selkin samarian pisaran paikan takia tällereissulle ryssien myrkyttämäksi. Miksei kukaan minua auta kun vuosia olen auttanut ihmisiä monessa paikassakin Ja joutunut itse kidutettavaksi. Mikä on tämmöinen hyvinvointivaltio missä kidutetaan minuakin vuosia.
En ole saanut selvitettyä mikä on venäläisen motiiivi tälle duunille. Ihmettelen kummasti vaan miten on tullut huumeet kuvioihin kun tuntuu se olevan jatkuvaa joka osastolla.
Minä olen ollut kellokoskella vuosien saatossa kymmenia kertoja. Ja ei koskaan ole ollut huumeiden aiheuttamaa ongelmaa. Huumeet ja lieveilmiönä väkivalta. Todella ihmettelen miten ryssät ainakin paapovat huumeväkeä. Palaa kaveri ja eikun vaan takasin töihin ja huume hommat jatkuu edellen.
Ja miksei huumeyksikkö kiristä otettaan tämmöisen talon kanssa. Ja tutki tiheällä kammmalla koko organisaation. En muuten välittäisi mitään koko hoidosta mutta kun minua kiduttavat talossa mitä ei ole tapahtunut suomalaisten lääkäreiden ollessa ylilääkärinä.
Tulen siihen johtopäätökseen että täytyy olla huumeet kuvioissa, kun minä en huumeita käytä enkä halua olla niiden kanssa tekemisissä. Miten onkaan kun huumeita käytetään ja työntää henkilökunta myrkkyjä pitkin päivää lääkkeiden muodossa
Ryssä löi myrkyn risperidon. Suomi Mengele I. löi ,myrkyn olantsapiinin
Sairastuin litosta noin 8 kuukautta olin pahasti sairas tietäen sen johtuvan lääkkeistä. Lukekaa miten huonoon kuntoon ajauduin nytkin on lihaskunto tippunut. Löivät minulle turhaan sydän ja verenpaine lääkkeen mistä varmaan minulta on silmäoireita tullut pahoja, menee silmissä ikään kun vire ja kummia vetoja. Lisäksi menee ikäänkun elohiiriä.
Miettikää nyt jengi miten jouduin selkin samarian pisaran paikan takia tällereissulle ryssien myrkyttämäksi. Miksei kukaan minua auta kun vuosia olen auttanut ihmisiä monessa paikassakin Ja joutunut itse kidutettavaksi. Mikä on tämmöinen hyvinvointivaltio missä kidutetaan minuakin vuosia.
En ole saanut selvitettyä mikä on venäläisen motiiivi tälle duunille. Ihmettelen kummasti vaan miten on tullut huumeet kuvioihin kun tuntuu se olevan jatkuvaa joka osastolla.
Minä olen ollut kellokoskella vuosien saatossa kymmenia kertoja. Ja ei koskaan ole ollut huumeiden aiheuttamaa ongelmaa. Huumeet ja lieveilmiönä väkivalta. Todella ihmettelen miten ryssät ainakin paapovat huumeväkeä. Palaa kaveri ja eikun vaan takasin töihin ja huume hommat jatkuu edellen.
Ja miksei huumeyksikkö kiristä otettaan tämmöisen talon kanssa. Ja tutki tiheällä kammmalla koko organisaation. En muuten välittäisi mitään koko hoidosta mutta kun minua kiduttavat talossa mitä ei ole tapahtunut suomalaisten lääkäreiden ollessa ylilääkärinä.
Tulen siihen johtopäätökseen että täytyy olla huumeet kuvioissa, kun minä en huumeita käytä enkä halua olla niiden kanssa tekemisissä. Miten onkaan kun huumeita käytetään ja työntää henkilökunta myrkkyjä pitkin päivää lääkkeiden muodossa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti