Menee koko ajan vasemmassa silmässä tommoiset väreet tai elohiiren tapaiset kun harsoa silmissä menisi. Toivotaan nyt että menee ne itestään ohi.
Kävin syömässä aamupalan oli hyvä puuro mehukeitolla sekä leipä kalkkunalla ja juustolla. Join myös mehun ja kahvin. Riitti se aamupalaksi kohta on myrkkylääkkeet. Menee silmät taas huonoksi jos siitä johtuu. Sanoisiko tuota silmä oiretta silmäväreeksi, semmoiselta se tuntuu.
En osaa tunnistaa tota silmä oiretta on diagnoosin tekeminen siitä hankalaa.Koko ajan kulkee vasemmassa silmässä enemminkin tommoiset kummat häiriötekijät. Voisiko noita sanoa elohiiriksi
Kohta onkin sitten myrkkylääkkeeet. Olisi minulla itsemäärääräämis oikeus kieltäytyä lääkkeistä. Täytyy kysyä se lääkäriltä tai hoitajilta. P.E. laittoi sen minulle että itsemääräämis oikeudella pystyy kieltäytymään lääkkeistä. Pitäisihän minun saada toi silmien väre kuntoon silmistäni.
Kävin lääkkeillä kysyin nuorelta hoitsulta itsemääräämis oikeudesta toinen sanoi että jos on silmissä paineita se kyllä käy silmiin. Sanoi se että on minulla paineita, sanoin että paineet häviää kunhan pääsen lääkkeistä eroon. Kun tulee kaikki sairastelut oireineen lääkkkeistä kunhan lopetan kaikki lääkkeet vointi paranee. Onhan se koettu asia.
Tuttuni P.E on taas alkanut kirjoittelemaan. Kehui se tehneensä valituksia lääkäreistä sun muista herroista. Minunkin pitäisi tehdä valituksia mietin menisikä ne koneella läpi. Kyllä pitäisi saada minun oikeutta en voi jäädä byrogratian rattaissiin, Katsotaan nyt miten kaverille käy.
Kävin syömässä aamupalan oli hyvä puuro mehukeitolla sekä leipä kalkkunalla ja juustolla. Join myös mehun ja kahvin. Riitti se aamupalaksi kohta on myrkkylääkkeet. Menee silmät taas huonoksi jos siitä johtuu. Sanoisiko tuota silmä oiretta silmäväreeksi, semmoiselta se tuntuu.
En osaa tunnistaa tota silmä oiretta on diagnoosin tekeminen siitä hankalaa.Koko ajan kulkee vasemmassa silmässä enemminkin tommoiset kummat häiriötekijät. Voisiko noita sanoa elohiiriksi
Kohta onkin sitten myrkkylääkkeeet. Olisi minulla itsemäärääräämis oikeus kieltäytyä lääkkeistä. Täytyy kysyä se lääkäriltä tai hoitajilta. P.E. laittoi sen minulle että itsemääräämis oikeudella pystyy kieltäytymään lääkkeistä. Pitäisihän minun saada toi silmien väre kuntoon silmistäni.
Kävin lääkkeillä kysyin nuorelta hoitsulta itsemääräämis oikeudesta toinen sanoi että jos on silmissä paineita se kyllä käy silmiin. Sanoi se että on minulla paineita, sanoin että paineet häviää kunhan pääsen lääkkeistä eroon. Kun tulee kaikki sairastelut oireineen lääkkkeistä kunhan lopetan kaikki lääkkeet vointi paranee. Onhan se koettu asia.
Tuttuni P.E on taas alkanut kirjoittelemaan. Kehui se tehneensä valituksia lääkäreistä sun muista herroista. Minunkin pitäisi tehdä valituksia mietin menisikä ne koneella läpi. Kyllä pitäisi saada minun oikeutta en voi jäädä byrogratian rattaissiin, Katsotaan nyt miten kaverille käy.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti