keskiviikko 15. huhtikuuta 2020

Pahus kun on silmät oudot. Tuntuisi olevan vasemman silmän väre pahempi.

Menee koko ajan vasemmassa silmässä tommoiset väreet tai elohiiren tapaiset kun harsoa silmissä menisi. Toivotaan nyt että menee ne itestään ohi.

Kävin syömässä aamupalan oli hyvä puuro mehukeitolla sekä leipä kalkkunalla ja juustolla. Join myös mehun ja kahvin. Riitti se aamupalaksi kohta on myrkkylääkkeet. Menee  silmät taas huonoksi jos siitä johtuu. Sanoisiko tuota  silmä oiretta  silmäväreeksi, semmoiselta se tuntuu.

En osaa tunnistaa tota silmä oiretta on diagnoosin tekeminen siitä hankalaa.Koko ajan kulkee vasemmassa silmässä enemminkin tommoiset kummat häiriötekijät. Voisiko noita  sanoa elohiiriksi

Kohta onkin sitten myrkkylääkkeeet. Olisi minulla itsemäärääräämis oikeus  kieltäytyä lääkkeistä. Täytyy kysyä se lääkäriltä tai hoitajilta. P.E. laittoi sen minulle että  itsemääräämis oikeudella pystyy kieltäytymään lääkkeistä. Pitäisihän minun saada toi silmien väre kuntoon silmistäni.

Kävin lääkkeillä kysyin nuorelta hoitsulta itsemääräämis oikeudesta toinen sanoi että jos on silmissä paineita se kyllä käy silmiin. Sanoi se että on minulla paineita, sanoin että paineet häviää kunhan pääsen lääkkeistä eroon. Kun tulee kaikki sairastelut oireineen  lääkkkeistä kunhan lopetan kaikki lääkkeet vointi paranee. Onhan se koettu asia.

Tuttuni P.E on taas alkanut kirjoittelemaan. Kehui se tehneensä  valituksia lääkäreistä sun muista herroista. Minunkin pitäisi tehdä valituksia mietin menisikä ne koneella läpi. Kyllä pitäisi saada minun oikeutta en voi jäädä byrogratian rattaissiin, Katsotaan nyt miten kaverille käy.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...