tiistai 14. huhtikuuta 2020

Luulin että olisi silmistä lähtenyt toi virve mutta vasemmassa on edelleen yhä pahempana. Yönkin jälkeen vielä värisee slmissä..

Alkoi minulla  väre silmissä tai elohiiren  tapanen oire. S hoitajalle siitä sanoin lupasi sanoa siitä lääkärille hyvä niin jos lääkäri katsoo sitä. Nyt aamusta ei näy silmissä elohiiren tapaisia vaaleita ja mustia pallukoita. Menen aamusta nukkumaan jos siihen auttaisi väreet silmissä. Vasemmassa silmässäa on jotain outoa.

Minun piti saada osasto  30 optikon  lasit jo monta kuukautta sitten. Kyllä varmaan olisi optikon  lasit auttaneet silmäoireisiin. Ei ole niin pahana toi väre  silmissä kun eilen meni eilen pahoja mustia pallukoita. Ja vaaleita  elohiiren tapaisia.

Syön aamupalan kello 8 ja siitä menen nukkumaan jos vähän saan silmäni paremmaksi. Katsoi äsken mieshoitaja jalkojeni turvotusta ja kysyi suuni kuivumista. Olisiko kysellyt silmien  takia.

Kummasti alkoi viikko sitten suunnilleen  silmiini outo väre toivotoaan nyt että menee väre tai mikä toi on ohi. Oli silmäoire pahempi eilen ja aamusta tänään vaivasi.

Näin unta yöllä missä poikien kanssa  menimme johonkin vesille oli minulla kaulasta risa pullo mutta pystyin sitä juomaan. Siihen heräsin oli jännä uni.  Enpä ole pullo unia nähnyt aikoihin, siksi oli se niin erikoinen uni.
Koskahan se lääkäri tulee taloon ,että pääsisin näyttämään silmiäni. Kohta onkin aamupala ja siitä on lääkkeet. Kyllä niin kovasti toivon että saan tippoja silmiini jos niillä saisin apua silmiini

Luulisi että saan lääkäriltä apua varmaan jotain tippoja  antaa siihen.  Katsotaan nyt mitä keksii silmilleni.

Voihan olla että kaipaan optikon laseja. Piti minun saada jo kesällä optikon lasit ollassani osastolla  30. Mutta en tiedä mihin hyyty optikko käynti. Saa nyt nähdä saanko optikon lasit ja koska.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...