Alkoi minulla väre silmissä tai elohiiren tapanen oire. S hoitajalle siitä sanoin lupasi sanoa siitä lääkärille hyvä niin jos lääkäri katsoo sitä. Nyt aamusta ei näy silmissä elohiiren tapaisia vaaleita ja mustia pallukoita. Menen aamusta nukkumaan jos siihen auttaisi väreet silmissä. Vasemmassa silmässäa on jotain outoa.
Minun piti saada osasto 30 optikon lasit jo monta kuukautta sitten. Kyllä varmaan olisi optikon lasit auttaneet silmäoireisiin. Ei ole niin pahana toi väre silmissä kun eilen meni eilen pahoja mustia pallukoita. Ja vaaleita elohiiren tapaisia.
Syön aamupalan kello 8 ja siitä menen nukkumaan jos vähän saan silmäni paremmaksi. Katsoi äsken mieshoitaja jalkojeni turvotusta ja kysyi suuni kuivumista. Olisiko kysellyt silmien takia.
Kummasti alkoi viikko sitten suunnilleen silmiini outo väre toivotoaan nyt että menee väre tai mikä toi on ohi. Oli silmäoire pahempi eilen ja aamusta tänään vaivasi.
Näin unta yöllä missä poikien kanssa menimme johonkin vesille oli minulla kaulasta risa pullo mutta pystyin sitä juomaan. Siihen heräsin oli jännä uni. Enpä ole pullo unia nähnyt aikoihin, siksi oli se niin erikoinen uni.
Koskahan se lääkäri tulee taloon ,että pääsisin näyttämään silmiäni. Kohta onkin aamupala ja siitä on lääkkeet. Kyllä niin kovasti toivon että saan tippoja silmiini jos niillä saisin apua silmiini
Luulisi että saan lääkäriltä apua varmaan jotain tippoja antaa siihen. Katsotaan nyt mitä keksii silmilleni.
Voihan olla että kaipaan optikon laseja. Piti minun saada jo kesällä optikon lasit ollassani osastolla 30. Mutta en tiedä mihin hyyty optikko käynti. Saa nyt nähdä saanko optikon lasit ja koska.
Minun piti saada osasto 30 optikon lasit jo monta kuukautta sitten. Kyllä varmaan olisi optikon lasit auttaneet silmäoireisiin. Ei ole niin pahana toi väre silmissä kun eilen meni eilen pahoja mustia pallukoita. Ja vaaleita elohiiren tapaisia.
Syön aamupalan kello 8 ja siitä menen nukkumaan jos vähän saan silmäni paremmaksi. Katsoi äsken mieshoitaja jalkojeni turvotusta ja kysyi suuni kuivumista. Olisiko kysellyt silmien takia.
Kummasti alkoi viikko sitten suunnilleen silmiini outo väre toivotoaan nyt että menee väre tai mikä toi on ohi. Oli silmäoire pahempi eilen ja aamusta tänään vaivasi.
Näin unta yöllä missä poikien kanssa menimme johonkin vesille oli minulla kaulasta risa pullo mutta pystyin sitä juomaan. Siihen heräsin oli jännä uni. Enpä ole pullo unia nähnyt aikoihin, siksi oli se niin erikoinen uni.
Koskahan se lääkäri tulee taloon ,että pääsisin näyttämään silmiäni. Kohta onkin aamupala ja siitä on lääkkeet. Kyllä niin kovasti toivon että saan tippoja silmiini jos niillä saisin apua silmiini
Luulisi että saan lääkäriltä apua varmaan jotain tippoja antaa siihen. Katsotaan nyt mitä keksii silmilleni.
Voihan olla että kaipaan optikon laseja. Piti minun saada jo kesällä optikon lasit ollassani osastolla 30. Mutta en tiedä mihin hyyty optikko käynti. Saa nyt nähdä saanko optikon lasit ja koska.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti