Ei ole kummallakaan varaa minulle vittuilla. Kumpikaan ei ole mukavaa seuraa.yksi hajoittaa telkat ja rikkoo kaukosäätimet. Ihan sekopää muija ja nisti paska huutaa jatkuvasti lääkkeitä. Sitäkin hoitajat paapoo ja syöttää lääkkeitä tarvittavia sun muita.
Kumma on nistin paska aina kun minä puhun asiaa keskeyttää se juttuni mutta kun se itse lipoo vaikka hoitajia pitäisi sitä kuunnella Eli kumma on kaveri kun ei sen pää kestä mitään keskustelua.
Sama äsken olimme ruokatilassa jotain nisti valitti jostain kahdelle hoitajalle. Kehui saatana hoitaja fiksuksi kaveriksi nisti voi vittu mitä henkilökuntaa että tommoinen nistin paska olisi fiksu ei todellakaan.
On toi nistin paska niin vitun vastenmielinen tyyppi alkoi se eilen raivomaan telkkahuoneessa kun minä jotain puhuin. Sen pää ei tunnu kestävän juttujani. Saa mennä helvettiin tommoinen kaveri jos minulle pullistelee. Vihaan tommoista nistin paskaa niin paljon. On niiden käytös niin ikävää raivoa ja uhoaa vaativat lääkkeitä.
Pääsisi nyt nisti. pois talosta niin kun se äsken aamukokouksessa vaati siviiliin pääsyä. Ei tommoista nistiä jaksa on se niin ärsyttävä tyyppiä jaksaa aina vaan huutaa tarvittavaa.
Oli aamupala ja siitä lääkkeet oli joku uusi lääke verenpaine ja sydänlääke. Epäilen niitä silmäoioreideni aiheuttajaksi. Kun ei ole ollut koskaan aikasemmin silmäoireita.
Kuulemma on tänään lääkäri minulla pitäisi saada selvyys silmiini, mikä oireilun aiheuttaa.
Toki minäkin olen vittumaista seuraa kun hupia kiinni olen ollut pitkään. Ja lääkkeistä sairastunut. Kukaan ei ole minua auttanut koko aikana.
Kumma on nistin paska aina kun minä puhun asiaa keskeyttää se juttuni mutta kun se itse lipoo vaikka hoitajia pitäisi sitä kuunnella Eli kumma on kaveri kun ei sen pää kestä mitään keskustelua.
Sama äsken olimme ruokatilassa jotain nisti valitti jostain kahdelle hoitajalle. Kehui saatana hoitaja fiksuksi kaveriksi nisti voi vittu mitä henkilökuntaa että tommoinen nistin paska olisi fiksu ei todellakaan.
On toi nistin paska niin vitun vastenmielinen tyyppi alkoi se eilen raivomaan telkkahuoneessa kun minä jotain puhuin. Sen pää ei tunnu kestävän juttujani. Saa mennä helvettiin tommoinen kaveri jos minulle pullistelee. Vihaan tommoista nistin paskaa niin paljon. On niiden käytös niin ikävää raivoa ja uhoaa vaativat lääkkeitä.
Pääsisi nyt nisti. pois talosta niin kun se äsken aamukokouksessa vaati siviiliin pääsyä. Ei tommoista nistiä jaksa on se niin ärsyttävä tyyppiä jaksaa aina vaan huutaa tarvittavaa.
Oli aamupala ja siitä lääkkeet oli joku uusi lääke verenpaine ja sydänlääke. Epäilen niitä silmäoioreideni aiheuttajaksi. Kun ei ole ollut koskaan aikasemmin silmäoireita.
Kuulemma on tänään lääkäri minulla pitäisi saada selvyys silmiini, mikä oireilun aiheuttaa.
Toki minäkin olen vittumaista seuraa kun hupia kiinni olen ollut pitkään. Ja lääkkeistä sairastunut. Kukaan ei ole minua auttanut koko aikana.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti