tiistai 14. huhtikuuta 2020

Mitähän yksi vittuilee minulle hoitsulle puhu jotain minustani jotain irvistelee minulle

Ei ole kummallakaan varaa minulle vittuilla. Kumpikaan ei ole mukavaa  seuraa.yksi  hajoittaa telkat ja rikkoo kaukosäätimet. Ihan sekopää muija ja nisti  paska huutaa jatkuvasti lääkkeitä. Sitäkin hoitajat  paapoo ja syöttää  lääkkeitä tarvittavia sun muita.

Kumma on nistin paska  aina kun minä puhun  asiaa keskeyttää se juttuni mutta kun se itse lipoo vaikka hoitajia pitäisi sitä kuunnella Eli kumma on kaveri kun ei sen  pää kestä mitään keskustelua.

Sama äsken olimme ruokatilassa jotain nisti  valitti jostain kahdelle hoitajalle. Kehui saatana hoitaja fiksuksi kaveriksi nisti  voi vittu mitä  henkilökuntaa että tommoinen nistin paska olisi fiksu ei  todellakaan.
On toi nistin paska niin vitun vastenmielinen tyyppi alkoi se eilen raivomaan telkkahuoneessa kun minä jotain puhuin. Sen pää ei tunnu kestävän juttujani. Saa mennä helvettiin tommoinen kaveri jos minulle pullistelee. Vihaan tommoista nistin paskaa niin paljon. On  niiden käytös niin ikävää raivoa ja uhoaa vaativat lääkkeitä.

Pääsisi nyt nisti. pois talosta niin kun se äsken aamukokouksessa vaati  siviiliin pääsyä. Ei tommoista nistiä jaksa on se niin ärsyttävä tyyppiä jaksaa aina vaan huutaa tarvittavaa.

Oli aamupala ja siitä lääkkeet oli joku uusi lääke verenpaine ja sydänlääke. Epäilen niitä silmäoioreideni aiheuttajaksi. Kun ei ole ollut koskaan aikasemmin silmäoireita.

Kuulemma on tänään lääkäri minulla pitäisi saada selvyys  silmiini, mikä oireilun aiheuttaa.

Toki minäkin olen vittumaista seuraa kun hupia kiinni olen ollut pitkään. Ja lääkkeistä sairastunut. Kukaan ei ole minua auttanut koko aikana.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...