Tuli nuori nätti hoitsu huoneestani minut hakemaan. Oli lääkärin E kanssa tapaaminen tutki se silmiäni sanoi että oli vasen silmä hiukan tulehtuneen oloinen. Määräsi E. Lääkäri tipat silmiini. Pääsi sanomaan parista viestistä kun olin apulaisylilääkärille pari viestiä laittanut menemään puhelimella, Sanoi E. että älä enään laita viestejä. Laitan teksiä menemään kun sovimme lääkärin kanssa etten nimiä laita blogiini. En tarvitse kenenkään nimiä laitella. Kyllä sieltä itsensä jokainen löytää. Kumma oli että tuttu lääkäri kävi kiinni muutamaa puhelimen viestiin. No minä poistin pari viestiä. Ottakaa nyt rauhassa.
Älkääkö vetäkö hernettä nenäänne voihan tämä mennä hurjana tarinana. Olen itseni lyönyt peliin kertomalla kaikki omat tarinani.Olen kertonut viinapirun riivannesta KAITSUSTA ihan kaiken mitään pois jättämättä. Siksi ihmettelen kun ei muidenkaan hipiä kestä puhua asiat niin kun ne on. Mutta enhän nyt halua kenenekään herkkää hipiää häiritä Eikä minulla olekkaan kenestäkään arkaa tarinaa.. Eli älkääkä pelästykö kirjoitan tarinoita en kenestäkään yksityisesti.
Olen kirjoitellut kovaakin testiä miksi myrkytitte minut ryssän määräyksessä LITO myrkyllä 1800milliä ja nyt olantsapiinia 25 miolliä Nyt tuli vielä joku varenpaine lääke. Kyllä siinä pinna on tiukalla. Kun sairaana olin vuoden. Miettikää nyt perkele jos vähänkään ajattelette minua kun vielä syyttä saastat minut vangitsitte. Mutta ihan kaikki on auki saatte kyllä minut vielä tuntea.
Miettikää asioita olenhan hautausmaan mies ymmärrän vähän kaikkia. Kuka mitenkin sitten elää toiset on taivaspaikkansa lunastanut toiset todella eivät.
Älkääkö vetäkö hernettä nenäänne voihan tämä mennä hurjana tarinana. Olen itseni lyönyt peliin kertomalla kaikki omat tarinani.Olen kertonut viinapirun riivannesta KAITSUSTA ihan kaiken mitään pois jättämättä. Siksi ihmettelen kun ei muidenkaan hipiä kestä puhua asiat niin kun ne on. Mutta enhän nyt halua kenenekään herkkää hipiää häiritä Eikä minulla olekkaan kenestäkään arkaa tarinaa.. Eli älkääkä pelästykö kirjoitan tarinoita en kenestäkään yksityisesti.
Olen kirjoitellut kovaakin testiä miksi myrkytitte minut ryssän määräyksessä LITO myrkyllä 1800milliä ja nyt olantsapiinia 25 miolliä Nyt tuli vielä joku varenpaine lääke. Kyllä siinä pinna on tiukalla. Kun sairaana olin vuoden. Miettikää nyt perkele jos vähänkään ajattelette minua kun vielä syyttä saastat minut vangitsitte. Mutta ihan kaikki on auki saatte kyllä minut vielä tuntea.
Miettikää asioita olenhan hautausmaan mies ymmärrän vähän kaikkia. Kuka mitenkin sitten elää toiset on taivaspaikkansa lunastanut toiset todella eivät.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti