Kova epäilys on LITOLLA ja OLANTSAPIINILLA. Kyllä netissä lukee silmäoireet monelle lääkkeelle. Niin monet lääkkeet kun tuhoaa psyykettä ja fysiikkaa. Onhan se nyt tutkittu asia vuosien saatossa. Käski lääkäri etten enään viestittele mies lääkärille kuka oli litoa ajamassa alas. Sanoin lääkärillemme etten ollut kun pari kertaa sen kanssa muutaman viestin laittanut. Ja laittoi se minulle kanssa pari viestiä. No nyt on viestit poistettu puhelimesta. Ei ongelmia pitäisi enään olla. On kumma aina pelotetaan puhelimen tai koneen viennillä. Mikähän näissä sadisteissa on vika se on henkistä väkivaltaa. Otan heti yhteyttä viranomaisiin kun on minulla ongelmia onhan sananvapaus ja journalisminen vapaus.
Pitäisi alkaa ulkoilemaan enemmän kun olen tullut ihan mökkihöperöksi. Kun vietän sisällä niin paljon, yhteen aikaan ulkoilin paljon kävellen ja pyöräillen. Olin terve ennen ryssä V.T määräämää LITOA ja RiSPERIDON. Jaksoin touhuta olikohan se N.R määräämä pieni lääkitys näin sen muistan menneen. Ryssän saatana määräsi noi myrkyt kehui viellä ryssä että hoitajat sen määräsi. Minua on turha kusettaa ryssämafia tai onko sitten firma . En nyt millään voi uskoa etteikö tätä firmaa tutkita on semmoisiakin ketkä välittää mielenterves ihmisistä,
Pitäisi alkaa ulkoilemaan enemmän kun olen tullut ihan mökkihöperöksi. Kun vietän sisällä niin paljon, yhteen aikaan ulkoilin paljon kävellen ja pyöräillen. Olin terve ennen ryssä V.T määräämää LITOA ja RiSPERIDON. Jaksoin touhuta olikohan se N.R määräämä pieni lääkitys näin sen muistan menneen. Ryssän saatana määräsi noi myrkyt kehui viellä ryssä että hoitajat sen määräsi. Minua on turha kusettaa ryssämafia tai onko sitten firma . En nyt millään voi uskoa etteikö tätä firmaa tutkita on semmoisiakin ketkä välittää mielenterves ihmisistä,
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti