lauantai 18. huhtikuuta 2020

Olenhan hautausmaan mies. Saisi olla taas lippu puolessa salossa. Vihaan näitä myrkyttäjiä lääkäreitä ja hoitajia niin paljon että saisi noita kituen mennä helvettiin

Kyllä tulee isää lapsineen ikävä kun työnnän teidät uuniin tai kuoppaan Espoossa oli kaksi uunia vierekkäin teille saatanoille. Pikkupakkasesta tuuppaamme puolijäykkänä silmät päässä seisoen.

Siinä omaisten läsnäollen sanoin vielä kropalle että ota vuoteesi ja käy. Kummasti tulee punaa poskiin vai onkohan kaasuni liian kovalla paineella että meinaa raatonne vielä päästä minua kiduttamaan epäilenpä sitä enään. Hitaasti pääsee kropppa helvetin esikartanoon. Sopii vaan miettiä minun kiduttamistani, mitä olette tehneet minulle vuosia. Kyllä niin paljon nautin kun näen hoitohenkilökuntaa palavan kun piru kahdessa uunissa. Niin paljon on minua kidutettu, lääkäreiden ja hoitajien toimesta. Tarjotkaa matka henkilökunnille paratiisi saarille , ymmärrätte varmaan yskä

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kello on 14,56 ruoka on kello 17. Nälkä ei ole yhtään mutta syödä täytyy.

 Parin tunnin päästä on ruoka katsotaan mitä ruokaa tulee meillä. Katsotaan nyt mitä syödään nälkä ei ole yhtään.. Tuleekin puuro keitolla i...