perjantai 17. huhtikuuta 2020

Oli iltaruoka olin lähdössä ulkoilemaa. Mutta jäinkin sisään. Tarinaa elämästäni. sairastumistani Ohkolan sairaalassa.

Oli ruoka äsken oli sianlihaton joku linssikeitto. Soiteltiin M.K kanssa kuului vähän huonosti . Mutta sain puhuttua M.K kanssa puhuin myrkyttämisestäni.

 Ihmettelen kun minua myrkyttivät vuoden vajaan vuoden LITO1800 milliä risperidon  mistä sairastuin pahasti. Ei seksi hommat pelanneet spermaa  ei tullut. Neurologiset oireet.Kovat vapinat käsissä käsissä ja jaloissa. Osasto 30 päänsärky jatkuvaa jouduin syömään särkylääkettä eniten kun koskaan. Verenpaineet heilahteli mitkä ilman lääkettä ovat olleet normaalit. Unet sekasin aikasin nukkumaan mutta aikasin heräten. Joka päivä puhuin aamuin illoin hoitajille. Vittuilivat minulle etten saa puhua että joku kuulee. Olin niin sairas ja henkilökunta ei kantaa  ottanut siihen. Miksei nämä sadistithoitajat lääkäreineen joudu tilille tekemisistään. Kysynpä vaan sitä.

Nyt on kumma ja todella vaarallinen asia. Huomasin kerran kun silmissäni alkoi tulemaan semmoista virvettä mustia  vilkkuvia täpliä sekä näkö harhoja. Tutki naislääkäri silmääni totesi sen vasemman   silmän olevan tulehtunut. Sain tänään silmääni tipat. Puhu vaan joku että lisättiin joku lääke missä on silmävaikutuksia. Semmoinen nuori opiskelija siitä puhui.

Pahasti vaan  hälytyskellot alkoi  soimaan kun opiskelija varoitti että häviää ajan kanssa silmäoireet. Miettikää nyt näitä sadisteja miten voi lääkäri puhua nuorelle klopille minun asioistani. On silmät niin arvokas omaisuus ihmiselle. Eli miettikää nyt ihmiset asiaa yritetäänkö minusta sokeaa olla tekemässä. Katson nyt hetken jos ei hyvältä näytä lähden yksityiseen sairaalaan. Mutta niin pelottava oli silmäoire oli silmät pelistä pois .Työntääkö Ryssät minuun myrkkyjä. Kun tulin niin kipeäksi LITOSTA ja risperidon. Miksei kukaan tutki  tämänkin laitoksen tekemisiä.Hämärää on täällä kaikki todella hämärää huumeet sun muut. Miettikää nyt kunnon ihmiset tätäkin touhua.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...