perjantai 17. huhtikuuta 2020

Tuli apteekin kuorma sain silmätipat. Laittoi mukava hoitaja paritippaa vasenpaan silmään ja yksi tippa oikeaan silmään.

Odotan iltatippoja silmiini että alkaaa tipat toimimaan. Vasen silmä on ollut outo semmoisia harhoja näkee. Tumma alkoi vittuilemaan kun en hakenut jotain makkara pötköä sille

 Sanoi tumma että valehtelen. Meinasin suuttua sille minä en edes lupautunut hakaveni sille mitään. Lupasin sille tuoda jotain kunhan saan itseni kuntoon. Kun itsekkin olen tuomassa jotain evästä tekisi niin hyvää välipalaruoka.. Jos huomenna olisi hyvä ilma niin voisin  lähteä kävelemään kaupalle ja samalla kävisin Rennossa energiajuomalla.

 Kyllä tekisi mieli lähteä kylille kaupoille, kyllä tässä olisi aikaa kylille.

Ostan 4 proteiini juomaa hunajaa leipää kalkkuna siivuja pari pullaa tummalle voisin tuoda  toisen pullan tuon uuden rasvan toi jääkaapissa oleva on ehkä vanha rasva,

Tuttuni sanoi että menisin yksityiselle silmälääkärille ei talon  lääkäri. Kyllähän se olisi varmempi lääkäri kun tämä konitohtori. Mikä voi olla omansa alan taitaja.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...