keskiviikko 13. toukokuuta 2020

Aamun avaus tavalliset askareet.

Nukuin aika hyvin, nukahdan nopeasti illalla en edes huomaa kun jo olen unessa. Panen silmäni kiinni ja olen jo unessa. Herään yöllä ja nytkin olin kusassut roskikseen ,siinä olevaan muovipussiin. Huomasin sen aamulla kun oli roskiksen muovipussissa kuset. Odotan laitosapulaista että saan tyhjennettyä roskiksen ja siinä olevat kuset.

Tekisi mieli lähteä kylille rentoon vaikka,  sielläkään ei pääse sisään istumaan on penkit kulman takana. Voisi rennon terassilla istua ja juoda vaikka enrgiajuoman. Lähtisikö M.K mukaan ulkoilemaan. EI tarvitisisi yksin ulkoilla  tuntuu kyllä satavan kohta ainakin. On varmaan vettä tullut kun on maa kostea.

Voisi kaupassa käydä tänään, kun on selkäni jo parempi ei ole enään se kipeytynyt. Eilen pystyin  kävelemään nomaalisti reippaalla askeleella M.K kanssa käveltiin kaupalle ja takasin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...