lauantai 9. toukokuuta 2020

Elämäni tarinaa rankasta paikasta kidutuksesta pakkolääkityksestä ja pakkohoidosta. Syyttä selkin samarian pisaran paikasta hullun juopon kokin takia

Olen  kirjoittanut selkin samarian pisaran paikasta. Paikka piti olla raitis  niin luulin Antti Rasinkangas oli juoppo. Minulle on vuokrasopimus  missä on samarian päälikön Ismo Valkoniemen nimi. Piti olla raitis samarian talo. Kukahan on vastuussa siitä kusipäähuijari paikasta kuka tämmöisen kiodutusreissun minulle järjesti. Lukekaa miten paljon olen kärsinyt.

Miksei hyvät ihmiset pysty auttamaan minua kun olette lukeneet blogiani. Olen niin pahan kärsimysnäytelmän  käynyt läpi ja mikä jatkuu edelleen ei sitä toivoisi kenellekkään.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...