lauantai 9. toukokuuta 2020

Verenpainelääkkeen aiheuttama silmä oire muutamissa päivissä oirehti, ja paineet eivät olleet kovat.

Kumma vaan kun  verenpainenelääke pakotettiin ottamaan  millä oikeudella ja miksi kun silmät meni Selitti hoitajat Lääkärin sanoma kaihi miten juuri  sattui silloin olemaan kun lääkkeistä   silmät oireili Ja kumma että kaihi oli silloin samaan aikaan lääkkeen kanssa.

MInä vaan epäilen lääkkeen aiheuttamaksi.. Oli niin pahana silmäni miksi ne tahallaan tuhottiin. Kun on silmät siitä verenpainelääkkeestä asti ollut oudot. Ja se on melko varma ettei johdu kaihista silmieni oireet

Miksi minulle järjestettiin väkisin verenpainelääkeet. Kieltäydyin lääkkeestä mutta saatanat löivät väkisin verenpainelääkkeen. P iso pamppu pantiin huoneessani mittauttamaan paineeni selitti se että jos ei ylitä arvot niin ei mitään lääkettä anneta.  Mitattiin paineet useasti hoitaja P. kanssa.

Minulla oli paineet aika hyvät tossa ne on lapulla pöydällä. Ryssämuija lääkäri sanoi ylhäällä osastolla 30 että lääke verenpaineisiin sanoin että lopetetaan kaikki lääkkeet niin normalisoituu paineet. Sanoin ryssälle ettö lopetan kahvin ja energiajuoman nekin voi jo laskea paineeita.

Kun hullun lääkkeet lito 1800 milliä ja  risperiddon jää pois niin pystyn taas harrastamaan kuntoilua tosissani sillä paineet tippuu ja tästä on näyttöä kun paineeni on olleet ihan hyvät ilman lääkkeitä.

Toivotaan nyt että menee kaikki hyvin ja minua ei enempää kusetettaisiin kyllä pitää hoitajienkin tajuta kun niin paljon olen saanut kitua monessakin paikassa henkilökunnan taholta.

Siis pyydän ymmärtäkää minua. Olen ihmisiin luottoni menettänyt saanut niin paljon  pahaa ottaa vastaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...