sunnuntai 3. toukokuuta 2020

Kyllä menee lääkkeitä tekisi jo mieli häipyä panee ne vaan kytät perään en ihan hevillä antautuisi paha se olisi .Minä olen hupia kiinni siksi en lähtisi kyttien mukaan.

Jos olisi hyviä kyttiä jotka tajuaisi  hullun selkin pirun paikan mistä minulle tämä ruljanssi järjestettin

Nyt alan nukkumaan pikkuhiljaa. jos näkisin unia ihanista  tytöistä lääkkeethän vaan tekevätjarrua. Nyt täytyy mennä nukkumaan että tulee  uni nopeammin. Ei ole oikein ajatus mukana kun olen niin väsynyt.  

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.

 Eipä ole oikein runosuoni kukoistanut pitkään aikaan. Täytyy nyt yrittää keksiä tarinaa minun. Käyn kyllä ajoissa tänään nukkumaan että saa...