sunnuntai 10. toukokuuta 2020

Mikä maksaa etten kämppää saa luulisi että minä hyväntekijä saisin oman asunnon.Sadistit kiduttaneet monessa paikassa. Lukekaan niin ymmärrätte

Kun nyt olisi paikka mihin menisin paha vaan kun syyttä olen tällä reisssulla tulisi kytät minut hakemaan kun nämä sadistit  pitää minua kiinni pakkohoidossa ja pakkolääkityksessä.

Lukekaa minun tarinani selkin samarian pisaran kusetus paikasta. Missä piti olla raitis talo mitä se ei ollut hullu kokki ryyppäsi jatkuvasti. Paha jos kytille kävisi jotain , jos minua hakisivat.

Minä teen itse tai joku kaverini. Minä olen olliut syyttä kiinn olin jo pitkän tuomion kiinni hupia ja tämä selkin reissu oli liikaa kostoa kaikille kiduttajilleni sillä olen jaksanut kaikki vuodet kiduttakaa ne samalla lailla.

En ole turhaan kärsinyt hupia, kosto on  suloista, Kunhan nyt saisin jengin kasaan kyllä saisimme iskuja tehtyä. Prossajengit ja kaikki yhteenliittymään. Kaikki minulle lojaaleja olevat, vuosia lusineena ja poikia auttaen kaikella tavalla. Keräsin isoa jengiäni ,kiertäen monet linnat ja leirit. Sanoi suomen riskein vartija nelinkertanen suomen mestari kiekossa että alkaaa teitä vanhanliiton miehiä olemaan niin vähän, Kai kaikki frendini alkaa olemaan  jo haudassa. Ikävää jos on totta niin ikävä on ollut vanhaa liittoa.

IKÄVÄ ON NIITÄ AIKOJA LINNOJEN  MAFIAA MINUN JENGIÄNI.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...