sunnuntai 10. toukokuuta 2020

Tarinaa tällekkin päivälle. Yhtä lusimista on tämäkin päivä ollut.

Siinä se on taas päivä mennyt ihmetellessä syötiin sienan kanakeitto ihan hyvää se oli. Toi hoitsu ulkoota makkaraa minullekkin pari kasvismakkaraa. Oli ne paistanut ne oli porukalla makkaran paisto takapihalla. En viitsinyt mennä sinne mutta sain makkaran.

On tuolla sivuilla sataakin käyntiä  kun pitempään katsoin. Toivotaan ettei ole facebook nollannut  tekstejäni kun näkyy nollaa pitkään sivuilla. Ne anto vissiin boikottia vuorokaudeksi minulla kun tuntuu nyt facegook  pelaavan. Kumma on koko facebook kun ei saisi mitään kirjoitella kun heti vetää joku herneen nenäänsä.

Miksi tämmöisiä facebookkeja kukaan tarvitsee kun heti on kusessa. Luulisi että saisi sananvapautta  noudattaa. Luulisi että olisi heilläkin laki  takanaan. Voisi lopettaa koko facebookin eihän tätä kukaan viisas käytä. Kun hermot sillä menee kun toiset kirjottaa mitä vaan ei saa meiksi kirjoitella oman mielen mukaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...