Olisi ollut mukava M.K tavata kun sen kanssa voi heittää läppää. On M.K fiksu kundi koulunsa käynyt ollaan samalla aaltopituudella. Ihmettelin mihin M.K ehti häipyä tosta etupihalta, kai se sisään ehti tulla. Voisi mennä M.K kanssa syömään jossain vaiheessa, kunhan aukeaa shriffi kapakka niin menemme heti sinne leipäkebab ja lääkekonjakki. Ja mitä vaan M.K haluaa tilata.
Ei ole oikein runosuoni kukkinut pitkään aikaan ei vaan ole kirjoittelu huvittanut. Tämän talon touhusta olen kirjoitellut.Voihan ollakkin että parasta yrittävät lääkkeillä ja muilla hoidoilla. On vaan outoa että kaikki paska sattuukin minun kohdalleni. Minä uskon ja tiedän ryssien touhut kun ekalla palaverilla M.M omahoitajan kanssa ja M mieshoitajan sekä ryssälääkäri V.T sanoi V.T että hoitajien puheilla määrää LITO lääkityksen minkä saasta ryssä nosti myrkytysvaaraan asti 1800 milliä ja risparidon siihen viellä päälle
Helvetti en koko ryssää ollut nähnyt enkä sanaakaan vaihtanut. Saatanan ryssät perkeleet haksahdatte paskaan minun kanssani. Olen semmoinen sissipäälikkö ettette tiedäkkään. En teitä kumarra yhtään lankeaa myrkyttämiseni omaan nilkkaanne sen tulette viellä kokemaan.
On ryssät saaneet minut menemään niin huonoon kuntoon saatanoiden suomalaisten hoitajien kanssa ketkä ovat pahempia kun ryssät tai Josef Mengele kun tietää ne myrkyttämiseni. Ja tekee ne vääryyttä jatkuvasti. Ihmettelen nykyään kellokoski ohkolaa kun olin kymmeniä kertoja hoidossa viinantakia oli talossa hyvä ilmapiiri. Ja käyntini olivat lyhkäsiä.Mutta silloin ei ollut ryssiä talossa ja yksi asia mikä pilaa talon ilmapiirin on huumeet. Mitä on jatkuvasti talossa ja ryssätkin paapoo huumeväkeä saa huumepellet hetkessä luvatkin takasin. Yksi hyväkäs ainakin ,jatkuvasti pelaa kaveri huumeiden kanssa. Kaveri suuttu viellä ulkotöiden tuvalla etten saa sanoa ryssä vittuko se sille kuuluu ellei ole kaverilla diili ryssien kanssa.
Vituttaa koko kaveri välillä se on niin kaveria vittu tommoista sillä on jatkuvasti kamahommaa kuulemma. Ihmettelen kun lipoo sitä työnohjaajatkin,
Ei ole oikein runosuoni kukkinut pitkään aikaan ei vaan ole kirjoittelu huvittanut. Tämän talon touhusta olen kirjoitellut.Voihan ollakkin että parasta yrittävät lääkkeillä ja muilla hoidoilla. On vaan outoa että kaikki paska sattuukin minun kohdalleni. Minä uskon ja tiedän ryssien touhut kun ekalla palaverilla M.M omahoitajan kanssa ja M mieshoitajan sekä ryssälääkäri V.T sanoi V.T että hoitajien puheilla määrää LITO lääkityksen minkä saasta ryssä nosti myrkytysvaaraan asti 1800 milliä ja risparidon siihen viellä päälle
Helvetti en koko ryssää ollut nähnyt enkä sanaakaan vaihtanut. Saatanan ryssät perkeleet haksahdatte paskaan minun kanssani. Olen semmoinen sissipäälikkö ettette tiedäkkään. En teitä kumarra yhtään lankeaa myrkyttämiseni omaan nilkkaanne sen tulette viellä kokemaan.
On ryssät saaneet minut menemään niin huonoon kuntoon saatanoiden suomalaisten hoitajien kanssa ketkä ovat pahempia kun ryssät tai Josef Mengele kun tietää ne myrkyttämiseni. Ja tekee ne vääryyttä jatkuvasti. Ihmettelen nykyään kellokoski ohkolaa kun olin kymmeniä kertoja hoidossa viinantakia oli talossa hyvä ilmapiiri. Ja käyntini olivat lyhkäsiä.Mutta silloin ei ollut ryssiä talossa ja yksi asia mikä pilaa talon ilmapiirin on huumeet. Mitä on jatkuvasti talossa ja ryssätkin paapoo huumeväkeä saa huumepellet hetkessä luvatkin takasin. Yksi hyväkäs ainakin ,jatkuvasti pelaa kaveri huumeiden kanssa. Kaveri suuttu viellä ulkotöiden tuvalla etten saa sanoa ryssä vittuko se sille kuuluu ellei ole kaverilla diili ryssien kanssa.
Vituttaa koko kaveri välillä se on niin kaveria vittu tommoista sillä on jatkuvasti kamahommaa kuulemma. Ihmettelen kun lipoo sitä työnohjaajatkin,
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti