tiistai 5. toukokuuta 2020

Näin ikkunasta M.K etupihalla hyppäsin pihalle, mutta oli M.K häipynyt. Menin ostoksille kanttiiniin. Ryssä ja suomi hoitaja myrkyttäjät.. Ihmettelen nykyään kellkoski ohkolaa

Olisi ollut mukava M.K tavata kun sen kanssa voi heittää läppää. On  M.K fiksu kundi koulunsa käynyt ollaan samalla aaltopituudella. Ihmettelin mihin M.K  ehti häipyä tosta etupihalta, kai se sisään ehti tulla. Voisi mennä M.K kanssa syömään jossain vaiheessa, kunhan aukeaa shriffi kapakka niin menemme heti sinne leipäkebab ja lääkekonjakki. Ja mitä vaan M.K haluaa tilata.

Ei ole oikein runosuoni kukkinut pitkään aikaan ei vaan ole kirjoittelu huvittanut. Tämän talon touhusta olen kirjoitellut.Voihan ollakkin että parasta yrittävät lääkkeillä ja muilla hoidoilla. On vaan outoa että kaikki paska sattuukin minun kohdalleni. Minä uskon ja tiedän ryssien touhut  kun ekalla palaverilla M.M omahoitajan kanssa ja M mieshoitajan sekä ryssälääkäri V.T  sanoi V.T että hoitajien puheilla määrää LITO lääkityksen minkä saasta ryssä  nosti myrkytysvaaraan asti 1800 milliä ja risparidon siihen  viellä päälle

Helvetti en koko ryssää ollut nähnyt enkä sanaakaan vaihtanut. Saatanan ryssät perkeleet haksahdatte paskaan minun kanssani. Olen semmoinen sissipäälikkö ettette tiedäkkään. En teitä kumarra yhtään lankeaa myrkyttämiseni omaan nilkkaanne sen tulette viellä kokemaan.

On  ryssät saaneet minut menemään niin huonoon kuntoon saatanoiden suomalaisten hoitajien kanssa ketkä ovat pahempia kun ryssät tai Josef Mengele kun  tietää ne myrkyttämiseni. Ja tekee ne vääryyttä jatkuvasti. Ihmettelen nykyään  kellokoski ohkolaa kun olin kymmeniä kertoja hoidossa viinantakia oli talossa hyvä ilmapiiri. Ja käyntini olivat lyhkäsiä.Mutta silloin ei ollut ryssiä talossa ja yksi asia mikä pilaa talon ilmapiirin on huumeet. Mitä on jatkuvasti talossa ja ryssätkin paapoo huumeväkeä saa huumepellet hetkessä  luvatkin  takasin. Yksi hyväkäs ainakin ,jatkuvasti pelaa kaveri huumeiden kanssa. Kaveri suuttu viellä ulkotöiden tuvalla etten  saa sanoa ryssä vittuko se sille kuuluu ellei ole kaverilla diili ryssien kanssa.

Vituttaa koko kaveri välillä se on niin kaveria vittu tommoista sillä on jatkuvasti  kamahommaa kuulemma. Ihmettelen kun lipoo sitä työnohjaajatkin,

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Tunnin päästä kello 17 on ruoka kuulemma lihakeitto. Se onkin hyvää ruokaa tulisi vielä leipää sen kanssa.

 Katson poliisi Ruotsi tulee hyvä ohjelma sieltä. Ruotsin poliisin toimista kiinni ottoja takaa ajoja sun muita toimintoja. Hyvä että tulee ...