tiistai 5. toukokuuta 2020

Pahus kun meni silmät lääkkeillä. Näin laseillani ennen hyvin nyt kipeytyy silmät.

Määräsi minulle joku verenpaine lääkkeen turhaan meni silmät niistä jouduin ihan järvenpään silmäaseman lääkärille, joka totesi kaihin ihmettelen miten juuri silloin todettiin kaihi ,kun paska lääke laitettiin ei ole ollut koskaan mitään häikkää silmissä.

Olen nähnyt aina hyvin halvoilla laseilla, nyt en näe koneellakaan työskennellä joudun tiiraamaan tekstiä. Toivotaan että saan silmälääkärin lasit pikaseen ,kaverikin  sanoi ettei tiimarin lasit ole hyvät. Ei niitä sen mukaan ole hiottu.

Enköhän saa lääkärin lasit pikaseen  kun niitä tarvitsen jatkuvasti, haluan pystyä työskentelemään koneella. Tarvitsee minun saada työskennellä joka päivä tunteja  kun blogiani kirjoitan.

On kone tärkeä minulle sosiaalista toimintaa yhteydenpitoa kavereihin.. Tulee minulta blogia  monta sivua päivässä. On käyntejäkin yli 47000 sivua hyvvä niin saisin palautetta teksteilleni.

Nyt kone rauhaan ja ruokailuun, on se hetken päästä reilu puolituntia

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Tunnin päästä kello 17 on ruoka kuulemma lihakeitto. Se onkin hyvää ruokaa tulisi vielä leipää sen kanssa.

 Katson poliisi Ruotsi tulee hyvä ohjelma sieltä. Ruotsin poliisin toimista kiinni ottoja takaa ajoja sun muita toimintoja. Hyvä että tulee ...