sunnuntai 3. toukokuuta 2020

Oli päiväruoka liha kastike hyvä ruoka talosssa silloin kun on, minulla on vaan kalaton ja sianlihaton.

Oli sianlihaton ruoka minulla oli se hyvää muussin kanssa. Piimälasi ja näkkileipä kyllä oli hyvää  muuten on minun ruokani aika heppponen kun on minulla kalaton ja sianlihaton. Tänään oli erittäin hyvä ruoka maistuvainen. En pysty riisiäkään syömään onneksi oli muussi.

Kohta vedän sellijumpat aloitan  etunojapunnerruksilla siitä lankutuksia,. Vedän myös aitajuoksija venytyksiä. Venytyksiä istuen, nyt poistun  koneelta ja alan jumppaamaan. Että tulee jumpat tehtyä on tässä hyvää aikaa. Pitemmälle jumpallekkin ehkii jumpata.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Helvetti kun hakkaa tämän talon vajaapäiset oviaan. Ulko oven lyövät kovaa kiinni, menisi se hiljaisempaakin kiinni.

 Laitatin hoitajan avustuksella cetilar rasvan selkääni. Itse laitatin sen selkääni ja jalkoihin loput nyt onkin rasvani loppunut. Täytyy os...