lauantai 16. toukokuuta 2020

Pitkäksi käy aika, kun hupia olen kiinni ja olin hupia jo 8 vuotta pahimmissa taloissa ja muut vuodet kun en asuntoa saanut

Onhan tullut katkeria vuosia kiinni oltua pitäisi  päästä jo kostamaan kaikille kiduttajilleni kyllä ne vielä kärsii nahoissaan nämä minun  kitumat vuodet. En kyllä millään haluaisi lusia hupia vaan haluaisin kostaa rankalla kädellä kiduttajilleni. Toivon teille niin saatanallista loppua ja kidutusta. Minkä saastat elukat olette minulle aiheuttaaneet kiduttamalla vuosia. Uskon että alkaa teillä aika olemaan lähellä.

 NYT SAITTE JO JUMALAN VITSAUKSEN KORONAVIRUKSEN MUODOSSA KÄRSIKÄÄ JA KITUKAA. SAISI MENNÄ KOKO MAAILMA. NAUTIN MITÄ ENEMMÄN MAAILMA KÄRSII JA PELKÄÄ. HAH HAHA HAH PELÄTKÄÄ JUMALAN RUOSKAA KÄRSITTE MITÄ ENEMMÄN OLETTE MINUA KIDUTTANEET.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Tuotatin kaverilla eilen juusto snacseja karkkeja suklaata energia juomaa. Oli taas herkkuja minulla.

 On vieläkin karkkeja minulla jäljellä, mässään niitä edelleen. Karkkeja riittää minulla vieläkin jonkun aikaa. Tuli hoitaja hakemaan meitä ...